دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

سرقت ۲۰  خودرو از خیابان‌های مشهد

  • کد خبر: ۸۰۳۷۱
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
سرقت ۲۰  خودرو از خیابان‌های مشهد
مأموران با بررسی سرنخ‌های به جا مانده از سارقان و استخراج تصاویر و فیلم‌های چند دوربین مداربسته به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد همه سرقت‌ها از سوی چند متهم انجام شده است.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ همین دیروز بود که سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در گفتگو تلویزیونی خود بیان کرد که سرقت خودرو‌های ساخت داخل و دستبرد به آن‌ها برای سارقان، بسیار آسان است. موضوعی که طبق نظر این مقام ارشد انتظامی تهران مربوط به مجموعه خودروسازان داخلی به ویژه ۲ خودروساز بزرگ کشور می‌شود.


از آنجا که امروزه همه خودروسازان دنیا در تلاش هستند که علاوه بر ایمنی محصولات خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند، این مسئله ظاهرا از نگاه خودروسازان داخلی نادیده گرفته شده است. موضوعی که طبق گفته سردار رحیمی سرقت این نوع خودرو‌ها را برای سارقان آسان کرده است. درست همانند پرونده ده‌ها فقره سرقت خودرو در خیابان‌های مشهد که با ورود پلیس به نتیجه رسید و دست متهمان سریالی اش برای قانون رو شد.

 

ماجرای این پرونده سرقت‌های سریالی همچون دیگر گزارش‌های مطرح شده در مجموعه‌های انتظامی مشهد از سوی چند شهروند به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. با توجه به موقعیت جغرافیایی سرقت‌ها که همگی در مناطق شرقی مشهد اتفاق افتاده بودند، تیم‌های دایره تجسس کلانتری باهنر سر خط پیگیری‌های این پرونده قرار گرفتند.

تکمیل پازل تحقیقات پرونده سرقت‌ها

مأموران با بررسی سرنخ‌های به جا مانده از سارقان و استخراج تصاویر و فیلم‌های چند دوربین مداربسته به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد همه سرقت‌ها از سوی چند متهم انجام شده است.
تصاویر دوربین‌ها نیز منجر به چهره زنی یکی از متهمان پرونده شد و همین سرنخ موجب شد تا ضابطان قضایی در یک قدمی این سارق حرفه‌ای قرار بگیرند. در حالی که پیگیری‌های پرونده ادامه داشت یکی از تیم‌های گشتی کلانتری باهنر متهم شناسایی شده را در یکی از خیابان‌های منطقه مشاهده کرد که در حال بازکردن در یک دستگاه خودرو سواری بود. مأموران در اقدامی غافل گیرانه او را دستگیر کردند. متهم بدون اینکه فرصت فرار داشته باشد حالا در چنگ قانون افتاده بود.

دستگیری همدستان شاه مهره سرقت خودرو

مرحله دوم این عملیات ضربتی با اضافه شدن چند تیم دیگر پلیس ادامه پیدا کرد و ۲ همدست دیگر این سارق که برای اجرایی کردن نقشه سرقتشان همراه دوست خود شده بودند در صحنه جرم مشاهده شدند.
همین سرنخ کافی بود تا مأموران برای دستگیر این افراد نیز اقدام کنند. ۲ متهم درحالی تصمیم به فرار گرفتند که مأموران راه آن‌ها را سد کرده و این افراد را همچون شریک به بندکشیده شان، دستگیر کردند.

کتمان حقیقت از پلیس

به گفته فرمانده انتظامی مشهد متهم اصلی پرونده که حاضر به همکاری با مأموران نبود وقتی دید کار از کار گذشته و دستش برای ضابطان قضایی رو شده لب به بیان حقیقت گشود و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت خودرو در خیابان‌ها اعتراف کرد.
سرهنگ حسین دهقانپور افزود: ۲ متهم دیگر نیز به صراحت به جرم خود اعتراف کردند. هر ۳ متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند و تحقیقات از این افراد برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->