رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

پژمانفر: تغییر رویکرد دولت باید در سفره مردم دیده شود | طرح شفافیت آرا سریع‌تر در دستور کار هیات رئیسه قرار گیرد

  • کد خبر: ۸۰۴۲۴
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
پژمانفر: تغییر رویکرد دولت باید در سفره مردم دیده شود | طرح شفافیت آرا سریع‌تر در دستور کار  هیات رئیسه قرار گیرد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر رویکرد دولت باید در سفره مردم دیده شود و هیات رئیسه طرح شفافیت آرا را سریع‌تر در دستور کار قرار دهد گفت: عدم تزریق واکسن به خانم‌های باردار هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمان‌فر در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از رئیس جمهور برای سفر‌های استانی تشکر می‌کنم. مردم از فاصله زیادی که بین دولت و ملت ایجاد شده بوده و مسئولان در پشت شیشه‌های ماشین‌های خود گاهی مردم را می‌دیدند، خسته شده بودند.

 

وی ادامه داد: اقتضا می‌کند که دولت در همین ۶ تا ۷ ماه باقی مانده تا پایان سال اقداماتی را که تغییر رویکرد دولت در حل مسائل اصلی مردم است را در سفره آن‌ها نشان دهد.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به طور کامل آماده است که در یک تعامل سازنده در مسیر حل مسائل مردم شبانه روز نشناسد و ما بنا نداریم که فقط در پشت تریبون‌ها حرف هایمان را به شما بزنیم و باید در یک فضای سازنده، پیام‌های مشترک عملی مجلس و دولت منجر به حل مسائل مردم شود نه صرف یک سری دیالوگ‌های تکراری.

 

حجت‌الاسلام پژمانفر ادامه داد: دولت باید در اسرع وقت بعد از لایحه بودجه ۱۴۰۱ به فکر تهیه قانون برنامه هفتم باشد که در آن تمامی مطالب واقعی در افق ۵ ساله لازم است دیده شود.

 

وی تصریح کرد: موضوع خرید و فروش خودرو که در سال حدود ۴ میلیون صورت می‌گیرد در بررسی‌های صورت گرفته با حدود ۸۰ مشکل مواجه است که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ما برای فروشنده و خریدار، عبن و خطا به صورت مکرر داشته‌ایم و منجر به تشکیل چندین هزار پرونده حقوقی و کیفری شده؛

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است همانطوری که از طریق دفاتر و اسناد، احراز هویت، استعلام وضعیت رهن هر خودرو، استعلام مراتب فوق مهجوریت و ورشکستگی فروشنده و جلوگیری از صدور اسناد رسمی وکالتی معارض را انجام می‌دهند، باید نیروی انتظامی این دقت را داشته باشد و زیرساخت‌های لازم این موضوع را فراهم کند.

 

وی افزود: حل مساله نقل و انتقال خودرو مستلزم ایجاد یک سامانه چه از طرف پلیس راهور و چه از طرف دفاتر اسناد رسمی برای نقل و انتقالات خودرو است که بتواند مشکلات موجود را حل کند.

 

عدم تزریق واکسن به خانم‌های باردار هیچ توجیهی ندارد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تصریح کرد: عدم تزریق واکسن به خانم‌های باردار هیچ توجیهی ندارد، طبق گزارش‌های واصل شده، نگران هستیم که واکسنی که در کشور ممنوع است برای واکسیناسیون بانوان باردار استفاده شود؛ متاسفانه به علت عدم واکسیناسیون این قشر، در این جمعیت فوتی داریم.

 

پژمانفر ادامه داد: بیمارانی که مبتلا به قارچ سیاه می‌شوند در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند، پس توجیهی ندارد که داروخانه‌ها داروی آن را توزیع کنند که منجر به بازار سیاه برای این مساله شود و دولت به طور حتم باید تدبیر کند.

 

این نماینده مجلس افزود: مرخصی بی حد و اندازه مجرمان اقتصادی و امنیتی موجب در مظان اتهام قرار گرفتن دستگاه قضایی است، کمیسیون اصل نود مجلس به این موضوع ورود کرده و باید تمامی آن‌هایی که در این مساله مورد خطاب هستند به زندان‌ها برگردند.

 

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آیین نامه داخلی که بنده نیز در آن عضو هستم، طرح شفافیت آرا را تصویب کرد و انتظار داریم هیات رئیسه آن را سریع‌تر در دستور کار قرار دهد.

 

حجت‌الاسلام پژمانفر تاکید کرد: می‌طلبد وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال زراعی که چندین روز بیشتر باقی نمانده است قیمت خرید تضمینی گندم را به گونه‌ای اعلام کند که موجب امیدواری برای کشت این محصول استراتژیک در سالی که طبق پیش‌بینی موسسه اقلیم شناسی در سال ۱۴۰۱ وضعیت خوبی در بارش نداریم باید شود.

 

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت گردشگری در شهر مشهد به شدت ضرر و زیان دیده است، در دولت قبل هیچ تدبیری برای گردشگری نشد بنابراین از دولت سیزدهم تقاضا داریم تدبیر امیدوارکننده‌ای برای این قشری که تلاش زیادی دارند اتخاذ کند.

 

از تولیت آستان قدس و بسیج تشکر می‌کنم

این نماینده مردم افزود: لازم است از تولیت آستان قدس رضوی و بسیج تشکر کنیم که با احداث قرارگاه درمان سرپایی بیماران و افراد مشکوک به کرونا بخش قابل توجهی از بار فشار را بر بیمارستان‌های شهر مشهد کاهش دادند.

 

حجت‌الاسلام پژمانفر تصریح کرد: همچنین در شهر مظلوم کلات مشکلات عدیده‌ای داریم که به طور حتم باید به آن‌ها توجه خاص شود از جمله در موضوع اینترنت، تلفن ثابت و راه‌های روستایی.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->