کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

واتس‌اپ روی قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن کار می‌کند

  • کد خبر: ۸۰۵۵۴
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
واتس‌اپ روی قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن کار می‌کند
واتس‌اپ در حال توسعه قابلیت جدیدی برای کاربران iOS است که می‌تواند متن مکتوب پیام‌های صوتی را ارائه کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ واتس‌اپ در حال توسعه قابلیت جدیدی برای کاربران iOS است که می‌تواند متن مکتوب پیام‌های صوتی را ارائه کند. این قابلیت به ویژه به درد کسانی می‌خورد که نمی‌خواهند به پیام‌های صوتی طولانی گوش کنند یا شرایط گوش دادن را ندارند.

 

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیت جدیدی برای تبدیل صوت به متن است که پردازش‌های آن به‌طور کامل روی دستگاه کاربر انجام می‌شود. به این ترتیب، واتس‌اپ و فیسبوک نمی‌توانند به محتوای پیام‌های شما دسترسی داشته باشند.

 

واتس‌اپ روی قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن کار می‌کند

 

این وب‌سایت می‌گوید استفاده از این قابلیت در واتس‌اپ به اپل هم کمک خواهد کرد تا سیستم تشخیص گفتار خود را بهبود ببخشد. گفتنی است که این ویژگی به‌صورت اختیاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، وقتی برای اولین بار پیام صوتی می‌فرستید، واتس‌اپ پیام زیر را به شما نمایش می‌دهد.

 

در این پیام از شما خواسته شده که مجوز دسترسی به قابلیت تشخیص گفتار را صادر کنید. در ادامه توضیح داده شده که اطلاعات گفتاری از این اپلیکیشن به اپل ارسال می‌شود تا درخواست شما را پردازش کند. این کار به پیشرفت فناوری اپل هم کمک می‌کند.

 

کاربران با صدور مجوز استفاده از سیستم تشخیص گفتار می‌توانند به بخش جدیدی موسوم به Transcript دسترسی پیدا کنند و به‌صورت مستقیم به نقاط زمانی مختلف پرش داشته باشند. زمانی که یک پیام صوتی برای اولین بار به نوشته تبدیل می‌شود، متن آن به‌صورت محلی در پایگاه داده واتس‌اپ ذخیره می‌شود تا در صورت نیاز دوباره بتوانید به متن آن دسترسی داشته باشید.

 

با توجه به اینکه قابلیت تبدیل صوت به متن هنوز در دست توسعه است، آزمایش‌کنندگان بتای عمومی واتس‌اپ هنوز نمی‌توانند آن را امتحان کنند اما به محض اینکه چنین امکانی فراهم شود، شما را در جریان خواهیم گذاشت. نظرتان درباره این قابلیت چیست؟ آیا چنین قابلیتی می‌تواند به بهبود تجربه کاربری واتس‌اپ کمک کند؟

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->