سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سهمیه زائران خراسان رضوی برای اربعین مشخص نشده است

  • کد خبر: ۸۰۵۶۴
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
سهمیه زائران خراسان رضوی برای اربعین مشخص نشده است
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: هنوز سهمیه این استان برای سفر اربعین ۱۴۰۰ تعیین نشده است.

گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: هنوز سهمیه این استان برای سفر اربعین ۱۴۰۰ تعیین نشده است.


جواد شاد در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه هنوز بررسی‌ها درباره تعداد زائران واجد شرایط مراسم اربعین ۱۴۰۰ کامل نشده است، گفت: سازمان حج و زیارت کشور منتظر بررسی و اعلام نخست‌وزیر جمهوری عراق است تا بتواند برای اختصاص سهمیه به هر استان اقدامات لازم را انجام دهد.


وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع برای ستاد اربعین در شرایط کنونی این است که ابتدا همه مردم واکسینه شوند، چون جان هم‌وطنان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. پس از آن و براساس برنامه اعلامی مقامات عالی حج و زیارت کشور می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.


شاد درباره پیش‌بینی سهمیه به خراسان رضوی و مشهد متذکر شد: اکنون نمی‌توان تحلیل خاصی ارائه کرد، اما قطعا وسعت استان و جمعیت ما به‌عنوان دومین کلان‌شهر کشور در تصمیم‌گیری‌ها برای سهمیه‌دادن بی‌تأثیر نخواهد بود.


مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی درباره اینکه آیا عراق پیش‌شرطی برای نوع واکسن تزریقی گذاشته است یا خیر بیان کرد: جمهوری عراق شرطی برای اینکه چه واکسنی تزریق شود تا اجازه ورود زائران ایرانی صادر شود، نگذاشته است و فقط شرط تزریق هر دو دز واکسن مطرح است.


وی درباره خطوط هوایی که قرار است در مراسم اربعین ۱۴۰۰ به زائران عتبات عالیات خدمت‌رسانی کنند، تصریح کرد: خطوط هواپیمایی داخلی و خط هوایی عراق مانند گذشته پرواز‌های هفتگی خود را انجام می‌دهند و فکر نمی‌کنم تغییری در شرکت‌های هواپیمایی برای اربعین داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->