برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

یحیی گل‌محمدی با فدراسیون فوتبال سرشاخ می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۰۵۷۵
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
یحیی گل‌محمدی با فدراسیون فوتبال سرشاخ می‌شود؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درنظر دارد با فدراسیون فوتبال مقابله کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از اینکه فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی به خاطر بدهی فعال در فیفا را نداد، شایعه شده که یحیی گل محمدی در نظر دارد برای مقابله با فدراسیون و عدم اجازه به پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی، اجازه حضور مربیان پرسپولیس را در تیم ملی ندهد.

در حال حاضر کریم باقری و مهرداد خانبان به صورت همزمان در پرسپولیس و تیم ملی فعالیت می‌کنند اما شنیده شده یحیی گل محمدی در نظر دارد که دیگر اجازه حضور این دو را به در تیم ملی ندهد.

البته کریم باقری با فدراسیون فوتبال قرار داد و به نظر نمی‌رسد که گل‌محمدی حداقل در مورد او بتواند کاری بکند اما به احتمال فراوان دیگر اجازه حضور مهرداد خانبان در تیم ملی داده نمی‌شود تا مشکل پرسپولیس برطرف شود.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که به گفته پرسپولیسی‌ها آنها در این مدت کمال همکاری را با فدراسیون فوتبال داشتند اما فدراسیون با توجه به قوانین جدید جذب بازیکن و مربی خارجی به آنها اجازه نداد تا مهاجم خارجی مد نظر خود یعنی کی‌روش استنلی را برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کنند. همین مسئله باعث شد که تنش های بین یحیی گل‌محمدی، پرسپولیسی‌ها و فدراسیون فوتبال پیش بیاید.

سرمربی پرسپولیس چند وقت پیش در مصاحبه‌ای علنا از فدراسیون خواست که شرایط برای جذب یک بازیکن خارجی را برای پرسپولیس فراهم بکند که این اتفاق رخ نداد تا حالا پرسپولیسی‌ها و مسئولان فدراسیون در دو جبهه متفاوت قرار بگیرند.

گل‌محمدی معتقد است که باشگاه پرسپولیس و تیم پرسپولیس با فدراسیون و تیم ملی کمال همکاری را دارند اما از آن طرف فدراسیون فوتبال با یک درخواست باشگاه برای جذب حداقل یک بازیکن برای تقویت سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده، آنهم در شرایطی که دیگر رقبا مثل سپاهان و استقلال توانستند بازیکن و مربی خارجی جذب کند.

باید دید در نهایت این چالش جدید گل‌محمدی و فدراسیون به کجا کشیده می شود و کدام طرف می‌توانند پیروز این چالش باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->