پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازیگر زن نقش «فلیبگ» قرار است جای هریسون فورد، شخصیت «ایندیانا جونز» را بازی کند!

  • کد خبر: ۸۰۵۸۱
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
بازیگر زن نقش «فلیبگ» قرار است جای هریسون فورد، شخصیت «ایندیانا جونز» را بازی کند!
طبق اخبار رسمی فیبی والر-بریج، بازیگر و نویسنده سریال «فلیبگ»، برای جایگزینی هریسون فورد در مجموعه «ایندیانا جونز» در نظر گرفته شده است.

ترجمه شهرآرانیوز - ادعا می‌شود تهیه‌کنندگان قسمت بعدی «ایندیانا جونز» (Indiana jones) می‌خواهند نقش اصلی این مجموعه را به یک استاد زن باستان‌شناسی تغییر دهند.

 

یک منبع معتبر روز یکشنبه به روزنامه «دیلی میل» گفته است که کاتلین کندی، تهیه‌کننده فیلم می‌خواهد «تغییرات بزرگ و جسورانه‌ای» در این مجموعه ایجاد کند. آن‌ها در ادامه گفته‌اند: «این خبر رسمی است و نقش بزرگی برای فیبی در نظر گرفته شده است.» هرچند هنوز نه تهیه‌کننده و نه خود فیبی والر-بریج به‌طور مستقیم به این خبر واکنش نشان نداده‌اند.
 
 
بازیگر زن نقش «فلیبگ» قرار است جای هریسون فورد، «ایندیانا جونز» را بازی کند!
 
 
ماه گذشته تصویربرداری قسمت پنجم «ایندیانا جونز» به دلیل آسیب‌دیدگی شانه هریسون ۷۹ ساله در صحنه‌ای از فیلم سه ماه به تعویق افتاد، اما به نظر می‌رسد این مصدومیت فراتر از چیزی است که ابتدا تصور می‌شد.
 
فورد برای بدلکاری‌هایش در صحنه تصویربرداری فیلم‌ها مشهور است و اسپیلبرگ یک‌بار اعتراف کرده است که او یک «احمق» است که در صحنه‌های خطرناکی بازی می‌کند.
 
هریسون فورد، کسی که در چهار قسمت قبلی مجموعه «ایندیانا جونز» بازی کرده است، در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹  گفته بود: «واقعا هیچ جایگزینی برای شخصیت او در فیلم وجود ندارد.» او به شوخی اضافه کرده بود: «هیچ‌کس دیگر ایندیانا جونز نخواهد بود! متوجه نمی‌شوید؟ من ایندیانا جونز هستم. وقتی من رفتم، او هم می‌رود. خیلی ساده است.»

 

مجموعه «ایندیانا جونز» درباره ماجراجویی‌های یک باستان‌شناس به همین نام است. سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» با همکاری استیون اسپیلبرگ کارگردان و جورج لوکاس فیلنامه‌نویس و تهیه‌کننده آغاز شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->