شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

مجیدی بازنده بازی‌های بزرگ| آینده مبهم استقلال و فرهاد

  • کد خبر: ۸۰۶۱۵
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
مجیدی بازنده بازی‌های بزرگ| آینده مبهم استقلال و فرهاد
استقلال بار دیگر در یک بازی بزرگ شکست خورد تا دوباره در فضایی آکنده از نا امیدی قرار بگیرد. فرهاد مجیدی بعد از باخت در فینال جام حذفی از پس این بازی هم برنیامد و شکست دیگری را پذیرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باخت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان این تیم را از رسیدن به جمع ۸ تیم آسیا محروم کرد. در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال با ترکیبی متفاوت نسبت به مرحله گروهی گام به میدان گذاشت، اما به جز معدود فرصت‌هایی که نصیبش شد در اغلب دقایق گیج و سردرگم بود و نتوانست فوتبال قابل قبولی به نمایش بگذارد.

بدون شک اگر سید حسین حسینی در دقایق پایانی ایستادگی نمی‌کرد شاید تعداد گل‌های خورده استقلال در این بازی که فرصت‌های کمی برای خود ایجاد کرد، بیشتر هم می‌شد. این شکست درشرایطی که چند ماه قبل آبی‌ها در فینال جام حذفی نیز به فولاد خوزستان باخته بودند، برای استقلال طعم تلخ تری داشت و نشان داد فرهاد مجیدی برای کسب موفقیت در بازی‌های بزرگ دچار مشکلات بزرگی است.

هرچند که جدایی برخی ستاره‌ها نیز در رقم خوردن این باخت تاثیر گذار بود، اما نباید از کنار این واقعیت عبور کرد که استقلال با فرهاد مجیدی نه در لیگ برتر آینده‌ای دارد و نه در بازی‌های بین المللی. شاید برخی کارشناسان با پیش کشیدن خرید‌های میلیاردی الهلال و اوضاع نا بسامان مدیریتی این باشگاه سعی در توجیه این باخت داشتند، اما حقیقت این است که باید توجه ویژه‌ای که فرهاد مجیدی در این سال‌ها برای استقلال رقم زده داشت و موشکافانه‌تر به نتایج او پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->