نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

پرسپولیس - استقلال به میزبانی دوشنبه| سرخپوشان به دنبال صعود

  • کد خبر: ۸۰۶۳۳
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
پرسپولیس - استقلال به میزبانی دوشنبه| سرخپوشان به دنبال صعود
در شب دوم مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان نایب قهرمان آسیا در تاجیکستان به میدان می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز با برگزاری چند بازی دیگر پیگیری می‌شود و ۲ نماینده دیگر کشورمان مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت. پرسپولیس از ساعت‌۱۹:۳۰ به میهمانی استقلال تاجیکستان خواهد رفت و تراکتور هم که روز‌های سختی را پشت‌سر گذاشته است، باید مقابل النصر عربستان صف‌آرایی کند.

استقلال تاجیکستان – پرسپولیس / ۱۹:۳۰

به نظر می‌رسد برای این دیدار بلیت‌فروشی هم صورت گرفته است و بازیکنان پرسپولیس بعد از حدود ۲‌سال مقابل تماشاگران بازی خواهند کرد. فوتبال تاجیکستان فوتبالی درجه ۳ در آسیا محسوب می‌شود و هواداران فوتبال کشورمان خیلی این فوتبال را قدرتمند نمی‌دانند، اما این تصور حداقل در‌باره استقلال تاجیکستان درست نیست؛ به‌ویژه اینکه بدانیم استقلال در مرحله گروهی بالاتر از تیم الهلال عربستان قرار گرفت و ۴‌بر ۱ هم تیم پرمدعای عربستانی را شکست داده است.

 

این تیم در گروهی که الاهلی امارات هم حضور داشت، به‌عنوان صدرنشین صعود کرد؛ بنابراین گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس به‌خوبی می‌دانند که نباید استقلال قرمزپوش تاجیکستان را دست‌کم بگیرند. پرسپولیس قهرمان ۵ دوره لیگ برتر کشور و فینالیست ۲ دوره لیگ قهرمانان آسیا، تیمی پرآوازه در فوتبال قاره کهن محسوب می‌شود؛ اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

 

گل‌محمدی به خوبی می‌داند که تیمش مقابل این حریف ناشناس تاجیکستانی، از‌پیش‌برنده نیست؛ تیمی که حتی اجازه نداد تا قبل از شروع مسابقه، پرسپولیس شناخت مناسبی از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه پیدا کند. پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی را همراه خود به تاجیکستان نبرده است. مهدی‌خانی هم دستش در تمرین شکسته و در این بازی دیگر‌غایب سرخ‌پوشان خواهد بود. هواداران پرسپولیس به برد و موفقیت تیمشان مقابل استقلال قرمزپوش خیلی امیدوارند؛ اما در هر بازی احتمال شکست هم وجود دارد که پرسپولیسی‌ها اصلا دوست ندارند به این گزینه حتی فکر کنند و خود را از هم‌اکنون در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بینند.

گل‌محمدی: در اینجا احساس غربت نمی‌کنیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: می‌دانیم در چه مرحله حساسی قرار داریم و باید با تیم پرانگیزه، جوان و پرتلاش استقلال بازی کنیم. برای رسیدن به این مرحله، بازی‌های خوبی انجام دادیم و سختی زیادی کشیدیم. دوست نداریم خیلی راحت در این مرحله کنار برویم و برای مبارزه، جنگیدن و انجام یک بازی خوب وارد زمین می‌شویم. سرمربی پرسپولیس درباره بازی در تاجیکستان هم گفت: نزدیک به ۹۰۰ روز و نزدیک به ۳ سال است که به‌خاطر وضعیتی که وجود دارد و بحث تحریم‌ها و ویروس کرونا، خارج‌از‌خانه بازی می‌کنیم. این موضوع شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: خیلی خوش‌حال هستم که در این کشور حضور داریم. همه ما اینجا احساس غریبگی نمی‌کنیم. روح و هدف ورزش، دوستی بین ملت‌ها و دولت‌ها و ایجاد رفاقت است، همیشه شعار ما این است. دیدار فردا (امروز) هم یکی از رویداد‌های ورزشی است. احترام زیادی به تیم حریف به‌ویژه به‌خاطر هم‌زبان‌بودن قائل هستیم. همه می‌دانیم فارسی یکی از زبان‌های شیرین و یکی از گویش‌های مهم دنیا‌ست و همگی باید به این زبان افتخار کنیم.

حسینی: برای موفقیت تیمم می‌جنگم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فوتبال‌بازی‌کردن همیشه سخت بوده است. سید‌جلال حسینی درباره بازی امروز تیمش گفت: ما می‌دانیم با تیمی سخت‌کوش بازی داریم که منظم بازی می‌کند. کادر فنی فیلم‌های زیادی برای ما پخش کردند و فکر می‌کنم فردا (امروز) بازی سختی هم برای ما و هم برای استقلال تاجیکستان خواهد بود. ما با تمام قدرت بازی می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و موفق باشیم. وی در پاسخ به این سؤال که چه حسی دارد به‌عنوان یک بازیکن با‌تجربه برابر بازیکنان جوان بازی می‌کند هم گفت: فوتبال بازی‌کردن همیشه سخت است. ما در تیمی بازی می‌کنیم که مسئولیت سنگینی دارد و تنها‌کاری که بلد هستیم، این است که خوب تمرین کنیم تا بتوانیم خوب بازی کنیم. کار برای همه بازیکنان سخت است. من هم برای موفقیت تیمم می‌جنگم.

النصر – تراکتور/ ۲۰:۳۰

‌النصر تیم قدرتمندی است، اما آنچه باعث نگرانی هواداران تراکتور در این مسابقه است، نه قدرت تیم حریف که وضعیت تیم تراکتور است. تراکتور پیش از شروع این مسابقه به‌هیچ‌عنوان تمرین مناسبی نداشته است. فیروز کریمی که جانشین فراز کمالوند در این تیم شده است، شاید قبل از بازی با النصر فقط ۳ جلسه با بازیکنان تراکتور تمرین کرده است! کریمی در این مدت کوتاه تلاش کرده است با جملات انگیزشی، روحیه بازیکنان تراکتور را بالا نگه دارد و آن‌ها را دست‌کم از نظر روحی‌روانی آماده این بازی بزرگ کند. فیروز کریمی در این کار استاد است. او روی غیرت، تعصب و توانمندی بازیکنان ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرده است. با‌این‌حال تراکتور بحران‌زده فقط با ۱۶ بازیکن راهی قطر شد و حتی نتوانست فهرست تیمش را تکمیل کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->