سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برخورد دادسرای مشهد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی با مضمون خلاف عفت عمومی

  • کد خبر: ۸۰۶۵۶
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
  • ۱
برخورد دادسرای مشهد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی با مضمون خلاف عفت عمومی
  سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از برخورد با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دادگستری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از فرزاد بهشتی توندری گزارش داد: از اولین لحظه بارگذاری این فیلم جنجالی با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، این ناحیه دادسرا به موضوع ورود کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و خانواده‌های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه هنجارشکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی‌ماند.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ویژه فضای مجازی، تاکید کرد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد مقتضی خواهد شد.

 

ممنوع الخروجی عوامل تهیه فیلم

قاضی ویژه رسیدگی کننده به این پرونده نیز گفت: سفارش دهنده و حامی ساخت ویدیو‌ی جنجالی احضار و تحقیقات لازم از وی انجام شد.

واحدیان عظیمی افزود: ضمن تعطیلی و پلمپ مجموعه مزبور، تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری مناسب در خصوص وی صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران، تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیوی مزبور نیز در دستور کار است و پرونده مفتوح و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.

در روز‌های اخیر کلیپ تبلیغاتی در خصوص فعالیت آزمایشگاهی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجار‌ها در آن رعایت نشده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ندارم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
مشتی پس اون ۶۰۰۰ هزارتا خانه بدکاره ایی که توی مشهد درست شده چی کی میخواین به اونا ورود کنین و جلوی اونا رو بگیرین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->