برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

زارع: در المپیک برای طلا جنگیدم| برای مسابقات جهانی آماده هستم

  • کد خبر: ۸۰۶۶۳
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
زارع: در المپیک برای طلا جنگیدم| برای مسابقات جهانی آماده هستم
مدال آور المپیک توکیو درباره آخرین وضعیتش قبل از اعزام به مسابقات کشتی قهرمانی جهان توضیحاتی ارائه کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، امیرحسین زارع، درباره وضعیت تمرینی خود برای مسابقات جهانی نروژ، عنوان کرد: تمام تلاش من این بود که بعد از المپیک تمرینات خوبی داشته و اشتباهاتم را جبران کنم تا در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را داشته باشم.

 

وی افزود: من از نظر روحی و روانی در المپیک خودم را برای مدال طلا آماده کرده بودم اما یکسری اتفاقات خواسته و ناخواسته رخ می‌دهد. بعد از المپیک به اشتباهات خودم پی بردم و به دنبال جبران هستم، امیدوارم تکرار نکنم.

 

زارع همچنین درباره حریفانش در مسابقات جهانی نروژ، خاطرنشان کرد: از المپیک که برگشتیم تمرینات را برای مسابقات جهانی آغاز کرده‌ایم، شرایط خوب است و کادر فنی جدید هم انتخاب شده‌اند که کارها را پیگیری می‌کنند. به این فکر نمی‌کنم چه حریفی از کدام کشور می‌آید، به دنبال طلا هستم اما ناگفته نماند در ورزش قهرمانی باید یکسری رقبای خوب را بررسی کرد.

 

مدال آور المپیک توکیو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید حریفانی که در المپیک داشت در مسابقات جهانی هم حضور داشته باشند، گفت: خبری ندارم اما قطعا هر چه به مسابقات نزدیکتر می‌شویم مربیان به فکر این موضوع هستند و آنالیز می‌کنند. امیدوارم بتوانم با نتیجه خوب و مدال طلا به کشور برگردم.

 

وی درباره اینکه برای لیگ امسال چه برنامه‌ای دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه هم از المپیک و هم مسابقات جهانی برمی‌گردم شاید مثل سال‌های قبل در لیک شرکت نکنم اما از آن جایی که آمل تیم فولاد ذوب را شرکت داده و مسئولیتی بر گردنم دارم مبنی بر اینکه برای شهرم کشتی بگیرم، حتما این کار را انجام می‌دهم. امیدوارم تا جایی که توان دارم به کمک این تیم بیایم.

 

وی درباره مبلغ پایین قراردادها در لیگ کشتی تصریح کرد: واقعا مبالغ قراردادها ناچیز بوده و قابل گفتن نیست. خواسته من این است اسپانسرهای بیشتری جذب کشتی که ورزش اول این کشور است، شوند. در کشتی ورزشکاران با لیاقت زیادی هستند به همین دلیل باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. تنها منبع قرارداد ما ورزشکاران لیگ است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->