نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

رقبای تیم ملی والیبال ایران در مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را بشناسید

  • کد خبر: ۸۰۶۸۱
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
رقبای تیم ملی والیبال ایران در مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را بشناسید
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با بهروز عطایی پس از سه پیروزی متوالی، به عنوان سرگروه به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا راه یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از ۳ روز قبل، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در رشته والیبال اغاز شده و تیم ملی کشورمان ۳ بازی خود را در این تورنمنت برگزار کرده است.

شاگردان بهروز عطایی در ۳ دیدار نخست خود در مرحله گروهی موفق شدند به ترتیب تیم‌های هنگ کنگ، تایلند و پاکستان را با نتایج مشابه بدون اینکه حتی ۱ ست بدهند، شکست دهند و حالا راهی مرحله بعد شده اند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، فردا تیم ملی ایران استراحت خواهدکرد و از پنجشنبه مجددا رقابت‌ها از سرگرفته می‌شود.

ملی‌پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F رقابت خواهند کرد و تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از رقابت‌ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتیب به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه D خواهد رفت.

در حال حاضر چین‌تایپه و کره جنوبی با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروه D قرار دارند و نتیجه مسابقه امروز دو تیم، صدرنشین این گروه را قطعی خواهد کرد.

این مسابقات روز ۲۸ شهریورماه با برگزاری رقابت فینال به پایان خواهدرسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->