نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تکلیف معاونان سمیعی در پرسپولیس چه می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۰۷۰۱
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
تکلیف معاونان سمیعی در پرسپولیس چه می‌شود؟
هنوز تکلیف تعدادی از معاونان باشگاه پرسپولیس مشخص نیست.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، همیشه با تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس به همراه مدیر عامل جدید، لشکری از معاونان و مشاوران به این باشگاه اضافه می شوند و با استعفای مدیر عامل گاهی دیده می‌شود این افراد همچنان در جای خود پا برجا هستند. به طوری که هنوز آثار مشاوران مدیران قبلی و قبل‌تر در باشگاه پرسپولیس دیده می‌شود.

 

در دوره سمیعی هم این مشاوران و معاونان به بدنه باشگاه پرسپولیس اضافه شدند که از هر دوره‌ای بیشتر به چشم آمدند؛ به طوری که برای واحد حقوقی حدود ۱۱ نفر جذب شدند که در نوع خود بی نظیر بود! این در حالی است که باشگاه پرسپولیس همواره یکی از بازنده‌های پرونده‌های حقوقی بوده و همین تیم حقوقی هم نتوانست در پرونده‌ای سربلند بیرون بیاید.

 

حالا سوال اساسی اینجاست که این مشاورات و معاونان که با سمیعی به پرسپولیس آمدند آیا قصد رفتن دارند یا همچنان ماندگار هستند؟ این موضوع را باید در نظر داشت که حضور پرشمار این افراد چه هزینه سنگین مالی را روی دوش باشگاه پرسپولیس می‌گذارد.

 

البته به احتمال فراوان با معرفی مدیرعامل جدید، احتمالا شاهد جدایی خیلی از این افراد و آمدن افراد جدید منطبق با سیاست‌های مدیر جدید خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->