نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

فکری: ارتش فحاش نمی‌گذارد از مجیدی انتقاد شود| استقلال ازپیش بازنده بود

  • کد خبر: ۸۰۷۰۳
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
فکری: ارتش فحاش نمی‌گذارد از مجیدی انتقاد شود| استقلال ازپیش بازنده بود
محمود فکری براین باور است که اگر از استقلال انتقاد شود ارتش فحاش در فضای مجازی مانع از این اقدام خواهد شد. فکری بار دیگر نسبت به عملکرد مجیدی ایراد گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمود فکری، سرمربی سابق استقلال با انتقاد از عملکرد تصمیم گیران باشگاه استقلال بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید:« زمانی که ما بودیم تصمیمی گرفتند تا فقط فضای مجازی و رسانه ای را آرام کنند. الان هم آنگونه تصمیم می گیرند. هرچه فضای مجازی بخواهد اجرا می کنند. در حالی که حق استقلال نیست.» فکری با نقد برخی پیش گویی‌ها گفت:« اینکه استقلال از قبل بازنده باشد و بگویند می دانستیم می بازیم، عجیب است. اگر پرسپولیس به الهلال می خورد، شک نکنید برایش مشکل ساز می شد. من احساس می کنم آنالیزی نسبت به آن تیم صورت نگرفته بود. اینکه چه ضعف هایی داشت. فقط بازیکنان را ترساندند و گفتند الهلال بازیکنان گرانقیمت دارد. در حالی که قیمت بازیکن که به داخل زمین نمی رود.»

فکری از چیدمان استقلال هم انتقاد دارد:« نفراتی به زمین رفتند که تجربه کافی نداشتند و می توانستند نفرات باتجربه تری را به زمین بفرستند. نفراتی که در آسیا بازی کرده بودند. من فکر می کنم استقلال به اشتباهات خودش باخت. متاسفانه می بینم همه تعریف می کنند. البته اگر انتقادی کنند ارتش فحاش به آنها فحاشی می کند. آنها اجازه نمی دهند کسی انتقاد کند و حرفی بزند. اگر قرار باشد همه از اینها تعریف کنند نتایج هم از حالا مشخص است. با انتقاد است که ایرادها مشخص می شود.» 

فکری درادامه صحبت‌هایش گفت:«به نظر من بازی قابل قبول نبود. استقلال از قبل باخته وارد زمین شد. چون یکسری صفحات که حامی این دوستان هستند می خواستند فرار روبه جلو داشته باشند. اگر می بردند می گفتند کار بزرگی کردیم. اگر باختند هم بگویند این تیم خیلی قوی بوده و بازیکنان میلیاردی داشته است. مصاحبه سیاوش یزدانی را دیدید. آنقدر گفتند الهلال تیم خوبی است، آنقدر خوب نبود. بازیکنی مثل یزدانی که ملی پوش است از این فضا ترسیده بود. او فکرمی کرد تیم الهلال خیلی قدرتمند است. متاسفانه استقلال را از پیش بازنده به زمین فرستادند و کادرفنی استقلال در بحث روحی بازیکنان را آماده نکرده بود. الهلال اما آن تیم از پیش برنده نبود. اگر اشتباهات فردی نبود حتی آن گل ها هم وارد دروازه استقلال نمی شد. استقلال به خاطر ترس خودش باخت نه به بازیکنان گرانقیمت الهلال.»

وی در نهایت گفت: در این کادر نه تعصب می‌بینیم، نه عشق و نه دانش فنی. فقط ارتش فحاش می‌بینم. یک ارتشی را آماده کردند تا به دیگران فحاشی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->