شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

بازی فیفا ۲۲ روی پلی استیشن ۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • کد خبر: ۸۰۷۰۷
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
بازی فیفا ۲۲ روی پلی استیشن ۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟
به‌تازگی جزئیاتی از ویژگی‌های خاص بازی فیفا ۲۲ در کنسول PS۵ ارائه شده که بیشتر به کنترلر دوال سنس ارتباط دارد.

به گزارش شهرآرانیوز - EA Sports سال گذشته ویژگی‌های خاصی را برای نسخه نسل نهمی بازی FIFA ۲۱ روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در نظر گرفته بود؛ اما قابل انتظار است که بازی FIFA ۲۲ از ویژگی‌های نسل نهم بهره بیشتری برده باشد. حالا توسعه‌دهندگان EA Sports در مطلب جدید «پلی استیشن بلاگ» به ویژگی‌های خاص این بازی در کنسول PS۵ پرداخته‌اند.

 

ارتعاشات منحصربه فرد کنترلر دوال سنس در بازی


پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس، برجسته‌ترین ویژگی‌های خاص این بازی روی PS۵ خواهد بود. «هپتیک فیدبک» یا قابلیت بازخورد لمسی در فیفا ۲۱ نیز پشتیبانی می‌شد، اما FIFA ۲۲ پیشرفت‌های بیشتری داشته است. در این نسخه ارتعاشات منحصربه‌فردی برای حرکاتی مثل سانترها، تکل‌ها و برخورد توپ با تور طراحی شده که به تجربه بهتر در بازی کمک می‌کند.

بازی فیفا ۲۲ روی پلی استیشن ۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

صدای ۳D Audio، یک تجربه صوتی جذاب‌

۳D Audio نیز آپشن خاص این بازی برای فراهم کردن اتمسفر بهتر و یک تجربه صوتی جذاب‌تر است. EA در این رابطه می‌نویسد:

«با بهره‌گیری از تکنولوژی ۳D Audio، می‌توانید صدای هم تیمی‌های خود را در سروصدای استادیوم تشخیص دهید. همچنین حجم و وضوح صدا با تغییر زاویه دید دوربین مطابقت داشته و این موضوع با نزدیک شدن دوربین به سکو‌های هواداران بهتر احساس می‌شود. در برخی لیگ‌های خاص، می‌توانید صدای خاص طبل زدن و بوق‌های کرکننده‌ی تماشاگران را دریافت کنید و در مسابقات حساس‌تر می‌توانید بهتر احساس بازی کردن تحت فشار سوت و تنش هواداران را تجربه کنید.»

 

بازی فیفا ۲۲ روی پلی استیشن ۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

هایپرموشن

نسخه نسل نهمی بازی FIFA ۲۲ شامل ویژگی‌های جدیدی از جمله هایپر موشن خواهد بود که در جریان آن شاهد ضبط شدن تمامی حرکات‌های بازیکنان هستیم و در طول بازی، تمامی حرکات بازیکنان شکل و شمایل واقع‌گرایانه‌تری پیدا می‌کند. درگذشته ساختار موشن کپچر‌های بازی بدین شکل بود که حرکات و نمایش بازیکنان به‌صورت فردی ضبط می‌شد، این در حالی است که حال با هایپرموشن حرکات بازیکنان به‌صورت یازده علیه یازده (همانند یک بازی واقعی فوتبال) ضبط شده است. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به Tactical AI اشاره کرد که به‌لطف آن در مواقع حساس شاهد عملکرد بهتر هوش‌مصنوعی هستیم.

FIFA ۲۲ قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS۴، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا منتشر شود. نینتندو سوییچ نیز مجدداً نسخه Legacy Edition این بازی را دریافت خواهد کرد.

 

منبع: زومجی

 


چرا «ثور» در بازی God of War Ragnarok این‌قدر چاق است؟

تریلر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man 2

اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجویی‌های «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->