برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

پیشکسوت استقلال خواستار جدایی برخی بازیکنان جدید شد

  • کد خبر: ۸۰۷۱۵
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
پیشکسوت استقلال خواستار جدایی برخی بازیکنان جدید شد
محمد مومنی، پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد برخی بازیکنان جدید به دلیل ضعف فنی باید به سرعت این باشگاه را ترک کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد مومنی، پیشکسوت باشگاه استقلال عملکرد برخی بازیکنان جدید در استقلال تا حدی فاجعه بار می‌داند که صراحتا اعلام کرده باید تیم را ترک کنند و همین حالا بروند. مومنی می‌گوید: «برخی بازیکنان جدید  نیاز به زمان دارند و برخی هم باید هرچه زودتر تیم را ترک کنند. همانطور که اشاره کردم انتخاب‌های تیم ملی استقلال را به اشتباه انداخت. مشخص نیست که چرا بعضی از بازیکنان برای تیم ملی انتخاب شدند. آن‌ها در تیم ملی خوب کار نکردند و در استقلال هم خوب بازی نکردند. باید سؤال کرد که پس کجا می‌خواهند خودشان را نشان دهند؟»

پیشکسوت استقلال پیرامون تعویض‌هایی که انجام شد، نیز این نظر را دارد: «اگر استقلال با ترکیب اواخر بازی وارد زمین می‌شد عملکرد بهتری داشت. تعویض‌ها روند تیم را بهتر کرد و بازیکنان توانستند موقعیت‌سازی کنند، چون همه انگیزه داشتند. به عنوان مثال متین کرم‌زاده وقتی به زمین آمد بهتر از نفر قبلی کار کرد.  یا امین قاسمی‌نژاد و آرمان رمضانی که انگیزه داشتند، اما باید این انگیزه بیشتر شود و برای تیم گلزنی کنند،  اما جعفر سلمانی هنوز خیلی فاصله دارد. او باید پشت خط بماند، بازی بازیکنان دیگر را ببیند و بعد در ترکیب تیم قرار بگیرد. فقط امیرحسین حسین‌زاده نشان داد که می‌تواند در استقلال بهتر از بقیه باشد. با این حال استقلال با همین جوان‌ها می‌تواند در آینده نتایج خوبی بگیرد.»

مومنی درباره دلیل اشتباهات فردی نیز این توضیحات را ارائه کرد: «این اشتباهات به خاطر استرس حاکم بر تیم بود. به عنوان مثال محمدحسین مرادمند در جای بدی لیز خورد. ما از نام الهلال ترسیدیم وگرنه تیم توانایی اداره این بازی را داشت. اشتباهات فردی مزید بر علت شد.  در دفاع راست جایی که غفوری باتجربه حضور دارد در یک لحظه عمق دفاع شکافته شد و حریف به راحتی به گل رسید. آن‌ها موقعیت‌های دیگری هم داشتند با این حال باید فرصت در اختیار فرهاد مجیدی قرار داده شود تا با حضور پین بتواند این تیم تازه شکل گرفته را ترمیم و برای لیگ جدید آماده کند. بازی با الهلال پیش‌درآمدی برای استارت لیگ جدید بود و امیدواریم قول‌هایی که مجیدی داده در فصل جدید عملی شوند.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->