حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران| پرواز اختصاصی برای دختران ملی‌پوش

  • کد خبر: ۸۰۷۵۱
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران| پرواز اختصاصی برای دختران ملی‌پوش
دختران فوتبالیست ایران امروز چهارشنبه ۲۴‌شهریور راهی مسابقات مقدماتی آسیا می‌شوند، اما برای اولین‌بار آن‌ها همچون ملی‌پوشان مرد با یک پرواز اختصاصی اعزام می‌شوند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دختران فوتبالیست ایران امروز چهارشنبه ۲۴‌شهریور راهی مسابقات مقدماتی آسیا می‌شوند، اما برای اولین‌بار آن‌ها همچون ملی‌پوشان مرد با یک پرواز اختصاصی اعزام می‌شوند. فدراسیون فوتبال اعلام کرده است در این پرواز اختصاصی خدمه و کادر پرواز همگی خانم هستند تا کاروان تیم ملی فوتبال بانوان در راحت‌ترین و بهترین شرایط به ازبکستان سفر کند.


شهره موسوی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، با تأیید این خبر تصریح کرد: تیم ملی بانوان ایران برای اولین‌بار و با همت و مذاکراتی که رئیس فدراسیون با هواپیمایی وارش انجام داد، با پرواز اختصاصی عازم تاشکند می‌شو‌د تا در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به‌مصاف تیم‌های بنگلادش و اردن برود. این اتفاق برای اولین‌بار در تاریخ کشور ما رخ داده است که تیم ملی فوتبال بانوان همگام با تیم ملی آقایان پرواز اختصاصی دارد و به‌صورت مستقیم به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود.

طراحی لباس فرم اختصاصی

همچنین تیم ملی فوتبال بانوان با لباس فرم یکدست به تاشکند اعزام می‌شود. فدراسیون گفته است در‌راستای یکسان‌سازی تیم‌های ملی که پیش‌تر اعلام شده بود توسط رابردومان برای تیم‌های ملی اتفاق خواهد افتاد، لباس فرم اختصاصی برای تیم ملی فوتبال بانوان طراحی شد و در اختیار ملی‌پوشان قرار گرفت. هنوز تصاویری از این لباس‌های جدید منتشر نشده است. نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در‌این‌باره گفت: برند مد‌نظر به‌عنوان حامی تیم ملی فوتبال بانوان، البسه تیم ملی را به‌موقع و با تعهد در زمان مقرر به تیم ملی فوتبال تحویل داد که این موضوع باعث ایجاد آرامش قبل از اعزام است. به‌همین‌خاطر تیم ملی فوتبال بانوان با لباس یک‌شکل به فرودگاه می‌رود تا با اقتدار وارد کشور ازبکستان شود.


او ادامه داد: از زمان تشکیل تیم ملی فوتبال بانوان در اردیبهشت امسال، ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی بلاروس و ازبکستان در خارج از کشور انجام شده است. در‌همین‌راستا بانوان ملی‌پوش ایران ۲ سفر به کشور‌های بلاروس و ازبکستان داشتند. با توجه به زمان کوتاهی که از تشکیل این تیم گذشته و با مشکلات و مسائل مالی که به‌هر‌صورت در فدراسیون از گذشته ایجاد شده بود و هنوز هم فدراسیون با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، برگزاری اردو‌های مرتب و ایجاد فضای رفاهی یکسان در برگزاری اردوها، یکی از اقدامات بسیار خوب فدراسیون در حوزه بانوان بوده است.

جلسه توجیهی صیانت برای دختران

روز گذشته نیز در آخرین روز از اردوی پیش از اعزام تیم ملی برای ملی‌پوشان جلسه آموزشی اخلاق حرفه‌ای برگزار شد. جلسه توجیهی صیانت را میرحامد خانی، عضو کمیته اخلاق، برای اعضای تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال برگزار کرد. تبانی و اهداف آن، تبانی در عمل، گزارش‌دهی، انواع برخورد با متخلفان و شرح بند‌های مربوط به این موضوع در آیین‌نامه انضباطی فیفا و فدراسیون فوتبال از مباحث اصلی این جلسه توجیهی بود. تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه G با تیم‌های اردن و بنگلادش هم‌گروه است. بازی اول آن‌ها سه‌شنبه ۳۰‌شهریور برابر بنگلادش است و سپس شنبه ۳ مهر نیز با اردن رقابت خواهند کرد. تیم‌های صعود‌کننده به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا‌۲۰۲۲ هند راه پیدا خواهند کرد.

ظهور یک مهدی قایدی در تیم بانوان

پیش از شروع رقابت‌ها، عده‌ای کوچک‌ترین عضو کاروان تیم ملی فوتبال ایران را ستاره احتمالی این مسابقات می‌دانند. نگین زندی که به لحاظ سبکِ بازی شباهت زیادی به مهدی قایدی دارد، با ۱۸ سال سن یک مأموریت مهم را به دوش می‌کشد. تنها‌گل تیم ملی فوتبال زنان در اردوی تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان را هم او در قامت مهاجم تعویضی توانست به ثمر برساند. او انگیزه بالایی دارد تا بتواند در خط حمله تیم ملی، نقش اصلی را در تاریخ‌سازی فوتبال زنان ایفا کند و گل صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا را رقم بزند.

 

این مهاجم ریزنقش درحالی مسئولیت بیشتری را به گردن دارد که افسانه چترنور، بهترین گل‌زن فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان، به‌دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست تیم ملی نیست و در‌واقع می‌توان گفت که نگین زندی امید اول گل‌زنی به‌شمار می‌رود و مطمئنا می‌تواند با سرعت و تکنیک خوب خود خط دفاعی تیم‌های بنگلادش و اردن را آزار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->