کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اجرای نظام نوین مدیریتی در صندوق‌های بازنشستگی کشور (۲۴ شهریور ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۰۸۰۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
اجرای نظام نوین مدیریتی در صندوق‌های بازنشستگی کشور (۲۴ شهریور ۱۴۰۰)
حجت الله عبدالملکی، وزیر کار: در نشستی با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، لایحه اصلاح قوانین در حوزه تعاون و مدیریت صندوق‌ها و شرکت‌های اقتصادی وابسته به صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی را بررسی کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الله عبدالملکی درباره نتایج نشست ۲ ساعت و نیم خود با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در ارتباط با اصلاح قوانین حوزه تعاون، کار‌های خیلی خوبی در طی این سال‌ها انجام شده، دولت جدید از جزئیات تحولات این سال‌ها اطلاع ندارد؛ به همین دلیل، آنچه که در کمیسیون اقتصادی انجام شده مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به مطالبه و دغدغه‌های کمیسیون اقتصادی درباره صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی هم گفت: سالم‌سازی نظام مدیریتی مجموعه‌ها، استقرار نظام‌های نوین مدیریتی و نزدیک شدن به مرز دانش در مدیریت اقتصادی این مجموعه‌ها، همچنین موضوع شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی و تکمیل سامانه‌های مربوطه و نظام رتبه‌بندی شرکت‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد. نظام جامع رفاه اجتماعی نیز در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم ثمره‌اش تراز صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی باشد.

عبدالملکی در همین زمینه یادآورشد و گفت: مجلس محترم به ما قول دادند که در این حوزه‌ها، همراهی کامل را با وزارتخانه داشته باشد. در واقع بعضی از این اقدامات جراحی محسوب می‌شود و قطعا به پشتیبانی مجلس نیاز دارد. رئیس محترم کمیسیون اقتصادی و سایر اعضا تاکید کردند که آمادگی دارند در این زمینه به ما کمک کنند.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->