نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دختران هندبالیست ایران حریف سامورایی‌ها نشدند

  • کد خبر: ۸۰۸۸۸
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
دختران هندبالیست ایران حریف سامورایی‌ها نشدند
با وجود نمایش جنگنده در نخستین روز از مسابقات قهرمانی هندبال زنان آسیا، تیم ملی بانوان کشورمان شکست خورد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در اولین روز از بازی‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا، تیم ملی ایران برابر حریف قدرتمند خود مغلوب شد؛ اما مقتدرانه جنگید و مدعی قهرمانی آسیا را به دردسر انداخت.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از روز گذشته، چهارشنبه ۲۴‌شهریور، به میزبانی اردن آغاز شد و تیم ملی زنان ایران در نخستین دیدارش در این مسابقات از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران به‌مصاف ژاپن رفت. در نیمه نخست آن‌ها توانستند نمایش قابل‌قبولی داشته باشند و با نتیجه ۱۴ بر‌۸ و برتری ژاپن به رختکن رفتند. نیمه دوم، اما دختران ایرانی بازگشت خوبی داشتند و توانستند این فاصله را جبران کنند؛ اما تلاش آن‌ها بر تجربه و آمادگی بالای ژاپنی‌ها چیره نشد و سامورایی‌ها با نتیجه نزدیک ۲۳‌بر‌۲۰ پیروز شدند. این شکست دلگرمی خوبی برای هواداران تیم ایران بود، زیرا قطعا در بازی‌های بعدی می‌توانند حریفان دیگر را از پیش‌رو بردارند.

در نخستین روز در اولین بازی، قزاقستان و سنگاپور به میدان رفتند که بازی با برتری ۳۳‌بر‌۱۸ قزاق‌ها به پایان رسید. نیمه نخست بازی نیز ۱۴‌بر‌۱۲ به سود قزاقستان تمام شده بود. کره‌جنوبی و ازبکستان دومین بازی را برگزار کردند که این دیدار نیز با اختلاف درخورتوجهی به پایان رسید. کره‌ای‌ها نیز ۴۵‌بر‌۱۹ ازبکستان را از پیش‌رو برداشتند. نیمه نخست بازی ۲۲‌بر‌۸ تمام شده بود. اردن هم برنده رقابت با فلسطین شد.

برنامه امروز بازی‌ها

چهارشنبه و پنجشنبه بازی‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه پیدا می‌کند. تیم ایران که روز نخست حریف ژاپنی‌ها بود، امروز باید بازهم از ساعت ۱۶:۳۰ به میدان برود و این‌بار حریف کویت خواهد بود. امروز اولین بازی به رقابت قزاقستان و هنگ‌کنگ تعلق دارد، سپس سنگاپور و کره‌جنوبی به میدان می‌روند. بعد از ایران و کویت، تیم‌های سوریه و اردن و نیز ژاپن و فلسطین با یکدیگر دیدار می‌کنند. تیم‌ها روز جمعه استراحت خواهند داشت تا دوباره در روز شنبه ۲۷ شهریور به میدان بروند.

گلایه از شیطنت عرب‌ها‌

عزت‌ا... رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان، پیش از بازی گفته بود: اگر منطقی شرایط را ببینیم، باید بگویم ژاپن که در اولین دیدار به‌مصاف آن می‌رویم، تیم دوم آسیا‌ست و سابقه حضور در مسابقات جهانی را دارد و سناریوی بازی با ژاپن را طراحی کردیم تا یک بازی منطقی را داشته باشیم. برای بازی با اردن، سوریه و کویت هم برنامه داریم. کادر فنی آمادگی دارد برای هر بازی یک آنالیز داشته باشد. قول می‌دهم بازی‌های متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشیم. البته این تیم‌ها اردو‌های خود را در اروپا برگزار کردند، اما تیم ما محک نخورده و یک بازی تدارکاتی هم نداشته و این ضعف ما‌ست. از طرفی فدراسیون هم حق دارد و کرونا مانع دسترسی به تیم‌ها شد.
رزمگر درباره تغییر‌برنامه مسابقات گفت

: طبق برنامه اولین بازی ما با کویت بود، اما شیطنت کردند و برنامه را عوض کردند تا بازی ما را ببینند. ما اعتراض کردیم، ولی کنفدراسیون آسیا و میزبان نتوانستند ما را متقاعد کنند؛ البته برنامه‌ای داریم که تاکتیک ما را متوجه نشوند.

در‌حالی‌که قرار بود این مسابقات با ۱۲ تیم و در ۲ گروه انجام شود، فقط چند روز قبل از آغاز مسابقات تیم قطر از حضور در این مسابقات انصراف داد تا در گروه A، ۵ تیم با هم رقابت کنند. در گروه‌A کره‌جنوبی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، قزاقستان و ازبکستان حضور دارند و در گروه B‌ایران، ژاپن، فلسطین، کویت، سوریه و اردن هم‌گروه هستند. احتمالا ۵ تیم مجوز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->