نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

میلاد محمدی در راه آتن| لژیونر سوم پس از حاج‌صفی و انصاریفرد

  • کد خبر: ۸۰۸۹۳
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
میلاد محمدی در راه آتن| لژیونر سوم پس از حاج‌صفی و انصاریفرد
مدافع چپ تیم ملی هم‌بازی حاج‌صفی و انصاری‌فرد می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران، که در تیم خنت بلژیک حضور داشت، به‌شکل غیر‌منتظره‌ای قراردادش را با این تیم فسخ کرد و اکنون بدون تیم است. طبق اعلام رسانه‌های یونان، محمدی با باشگاه آ. اک آتن به توافق رسیده است و در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد. سایت «sdna» یونان خبر داد حتی بلیت هواپیمای محمدی برای سفر به یونان صادر شده است و این بازیکن امروز برای امضای قرارداد و نهایی‌کردن جزئیات انتقالش به آتن سفر می‌کند.

طبق گزارش این سایت، آ. اک چند ماه پیش و در نقل‌و‌انتقالات تابستانی هم خواهان به‌خدمت‌گرفتن میلاد محمدی با مبلغ خالص ۷۰۰هزار یورو و پاداش‌های درخورتوجه برای باشگاه بلژیکی بود؛ اما مدیربرنامه این بازیکن درخواست‌های بیشتری داشت و معتقد بود محمدی پیشنهاد‌های بهتری خواهد داشت، در‌حالی‌که این اتفاق رخ نداد.

خنت محمدی را تحت‌فشار قرار داد تا قراردادش را که در سال‌۲۰۲۲ تمام می‌شود، تمدید کند؛ اما این بازیکن نپذیرفت و باشگاه بلژیکی اقدام به جذب بازیکن دیگری کرد. در‌نهایت خنت و محمدی برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند. بعد از آن بود که رئیس باشگاه آ. اک تلاشش را برای جذب محمدی آغاز کرد و این انتقال در آستانه نهایی‌شدن قرار دارد. sdna پیش‌بینی کرد با حضور میلاد محمدی در سمت چپ دفاع آ. اک، پست احسان حاج‌صفی تغییر خواهد کرد و کاپیتان تیم ملی ایران در بخش‌های دیگر به باشگاه یونانی کمک می‌کند. کریم انصاری‌فرد هم دیگر‌بازیکن ایرانی تیم آ. اک است که می‌تواند به هماهنگی زودتر و سریع‌تر محمدی در این تیم کمک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->