نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

افشاگری مددی، مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی| ماجرای ارتش فحاش چیست؟

  • کد خبر: ۸۰۹۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
افشاگری مددی، مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی| ماجرای ارتش فحاش چیست؟
مدیرعامل باشگاه استقلال بدون اینکه برکناری مجیدی از استقلال را رد کند دست به افشاگری درباره ماجرای انتقال قایدی با واسطه گری مجیدی زده است. او درعین حال از ارتش فحاش که مدتی است برای استقلال مشکل ایجاد کرده، انتقاد نمود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه‌ترین اظهارات خود بار دیگر مطالب را علیه فرهاد مجیدی به زبان آورد. مدیرعامل استقلال درباره برخی مسائل به وجود آمده در ماجرای فروش قایدی چنین گفته است: «آقای مجیدی برای استراحت به د بی رفته بودند. ما باهم در تماس بودیم که ایشان به من گفتند که شیخ الاهلی به دنبال جذب مهدی قایدی است، اما این باشگاه یک میلیون دلار بیشتر بابت مهدی پرداخت نمی‌کند.» مددی با انتقاد از رفتار مجیدی گفت: «من هرگز به ایشان نگفتم که در این زمینه کاری انجام بده یا نده، اما ایشان به صورت خودخوانده با شیخ الاهلی صحبت کرده بودند.»

مددی معتقد است که سرنوشت مجیدی باید از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شود: «این حق هیات‌مدیره و مدیرعامل است که درباره سرمربی تصمیم بگیرند و ما بعد از دریافت گزارش فنی آقای پرویز مظلومی که هشت روز با تیم بودند و متاسفانه هتک حیثیتی هم برای‌شان صورت گرفت، با توجه به نظر هیات‌مدیره درباره آینده نیمکت تیم تصمیم خواهیم گرفت.»

مددی با انتقاد از رفتار‌های عجیب مجیدی این جملات را نیز علیه سرمربی استقلال به زبان آورد: «: «واقعا دلیل اختلاف مجیدی را نمی‌دانم. بی ثباتی را برنمی‌تابم و بهتر است آدم ثبات داشته باشد و رعایت اخلاق و کردار کند.»

مدیرعامل استقلال به موضوع ساخته شدن ارتش فحاش درفضای مجازی هم اشاره کرده است. ماجرایی که پیش‌تر توسط محمود فکری و محمد تقوی نیز به آن اشاره شده بود. آیا منظور مدیرعامل باشگاه استقلال از ساخته شدن ارتش فحاش فرهاد مجیدی است؟! او می‌گوید: ««در استقلال با یک پدیده‌ای که اسمش را یک عزیزی گذاشت ارتش فحاشی، روبرو شدیم. این‌ها آدم‌های وقیحی هستند که دست از سر استقلال برنمی‌دارند. البته هویت آن‌ها برای ما مشخص است. این ارتش فحاش خیلی اختلاف و دروغ ایجاد می‌کنند و برای من عجیب است که چرا با احساسات پاک هواداران بازی می‌کنند. هواداران از خیلی چیز‌ها خبر ندارند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->