نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قرارداد دردسرساز استقلال با جلالی| خریدی که شاید ۳ ماه دیگر برسد!

  • کد خبر: ۸۰۹۶۱
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
قرارداد دردسرساز استقلال با جلالی| خریدی که شاید ۳ ماه دیگر برسد!
ابوالفضل جلالی، خرید جدید استقلال با مصدومیت با این باشگاه قرار داد بسته و گفته می‌شود به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زیرشکم تا ۳ ماه آینده قادر به بازی برای استقلال نیست!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال ابهام‌هایی که بعد از انتشار یک پیام خصوصی میان خودش و فرهاد مجیدی از سوی فرشید اسماعیلی به وجود آمد اقدام به انتشار محتوای کامل آن چت کرد که علاوه برآنکه مشخص شد درآن پیام بحثی درباره اسماعیلی میان او و مجیدی مطرح نبود، بلکه این صحبت به ابوالفضل جلالی اختصاص داشته است.

مجیدی دراین پیام به مدیرعامل استقلال گفته که جلالی بعد از انجام عمل جراحی یک ماه دیگر باز می‌گردد و مدیرعامل استقلال هم به سرمربی این تیم اعلام کرده مشکلی وجود ندارد ودر راستای جذب جلالی اقدام خواهد کرد.

این مکالمه نشان می‌دهد که سرمربی استقلال خواستار جذب بازیکنی است که با مصدومیت مواجه است و مدیرعامل باشگاه استقلال هم به هردلیل با این درخواست موافقت کرده و سرانجام جلالی به استقلال ملحق شده است.

حالا با افشای این مکالمه این سوال بزرگ مطرح است که چرا باشگاه استقلال اقدام به جذب بازیکنی کرده با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند وبه چه علت فرهاد مجیدی که می‌دانست تیمش بازی حساسی با الهلال عربستان دارد، خواستار این بازیکن شده است؟!

جلالی درجریان اردویی که استقلال در کشور امارات برپا کرد تا مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد، غایب بود و نتوانست تیمش را مقابل الهلال همراهی کند. حالا بعد از عبور از این بازی ودرحالی که پیش بینی می‌شد جلالی با استقلال به تمرینات جدی‌تر بپردازد، اما خبر‌هایی درباره ادامه مصدومیت این بازیکن به گوش می‌رسد وحتی گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که جلالی به دلیل آسیبی که ازناحیه عضله زیرشکم دیده، تا ۳ ماه دیگر هم نتواند فوتبال بازی کند!

اگر چنین اتفاقی رخ دهد استقلال که از اواخر مهر ماه باید وارد لیگ بیست و یکم شود همچنان نمی‌تواند از این بازیکن بهره بگیرد و جلالی هفته‌های آغازین لیگ برتر را از دست خواهد داد.

با این حساب یکی از خرید‌های استقلال که برسرآمدنش به این باشگاه هیاهوی بسیاری هم شده هفته‌های نخست را از کف خواهد داد و درترکیب استقلال دیده نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->