پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

بی تفاوتی به اعتراضات، فدراسیون را وارد بحران می‌کند| مطالبه گری قابل تامل جامعه بسکتبال

  • کد خبر: ۸۱۱۱۵
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
بی تفاوتی به اعتراضات، فدراسیون را وارد بحران می‌کند| مطالبه گری قابل تامل جامعه بسکتبال
رئیس فدراسیون بسکتبال در این سالها با «موضوع» داوری درست روبرو نشد و موضوع را به «مسأله» تبدیل کرد و این مسأله باز هم با بی‌تفاوتی طباطبایی در حال تبدیل شدن به «بحران» است.

افشین رضاپور/شهرآرانیوز، اعتراض داوران، تاریخی نزدیک به چهار سال دوره ریاست طباطبایی در فدراسیون بسکتبال دارد. بیشترین کمیته‌ای هم که در بین کمیته‌های فدراسیون تغییرات داشت، همین کمیته داوران و مسابقات فدراسیون است.
طباطبایی با «موضوع» داوری درست روبرو نشد و موضوع را به «مسأله» تبدیل کرد و این مسأله باز هم با بی‌تفاوتی طباطبایی در حال تبدیل شدن به «بحران» است. (تحریم کلاس تربیت مدرس امروز توسط داوران)
مربی – بازیکن – داور سه جایگاه متفاوت دارند، اما در راستای یک هدف و همسو با آن. اگر امروز اعتراضات داوران را فقط وابسته به جریانات خاص پشت پرده انتخابات آینده فدراسیون تلقی کنیم که به نظر چنین چیزی درست نیست، دو اتفاق دیگر رقم می‌خورد که باز هم به ضرر بسکتبال تمام می‌شود.
(۱) مطالبه‌گری و «وحدت جمعی» در بسکتبال را که به خوبی (اعتراضات داوران) پدیدار شده، نادیده گرفته و جامعه بسکتبال را به نسبت مطالبات بعدی خود بی اعتنا می‌کنیم.
(۲) بی‌تفاوتی به اعتراضات، نادیده گرفتن واقعیت‌های موجود در داوری است و باید مدیریتی صحیح اعمال شود در غیر این صورت منجر به مشکلات بعدی خواهد شد.
یک ماه دیگر مربیانی که خود را فارغ از مشکلات داوران می‌پندارند، فریاد می‌زنند چرا در قبال هزینه‌ای که باشگاه می‌کند به کیفیت قضاوت‌ها رسیدگی نمی‌کنند...
ما با مطالبات و تلاش برای رفع مشکلات‌مان مانند حلقه‌های یک زنجیر به هم متصل هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->