قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

ساعت بازی یوونتوس و میلان در سری آ| جدال درجه‌یک در ایتالیا

  • کد خبر: ۸۱۱۶۳
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
ساعت بازی یوونتوس و میلان در سری آ| جدال درجه‌یک در ایتالیا
یوونتوس و میلان، غول‌های فوتبال ایتالیا و حتی اروپا باید در چارچوب هفته چهارم لیگ سری آ به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب تیم‌های یوونتوس و میلان در دیداری حساس در تورین مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی، جدال صدرنشین لیگ با ابرقدرتی است که قدرتش رو‌به‌افول گذاشته است. هم‌اکنون، میلان و یوونتوس در شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم قرار می‌گیرند. شروع یوونتوس، بسیار بد و برای هواداران این تیم ترسناک بوده است.

شکست مقابل ناپولی باعث شد تیم ماسیمیلیانو الگری از ۳ بازی سری‌آ فقط یک‌امتیاز بگیرد و آن‌ها اکنون در رده شانزدهم جدول هستند. به غیر از فصل ۱۶-۲۰۱۵، یوونتوس در ۵۲ سال اخیر هیچ‌گاه چنین‌آماری ثبت نکرده بود. با‌این‌حال همیشه اوضاع می‌تواند بدتر هم بشود و در فوتبال بخششی وجود ندارد. ناکامی یوونتوس در شکست‌دادن میلان به این معنا خواهد بود که آن‌ها از ۴ بازی اول خود، هیچ بردی نداشته‌اند و این چهارمین باری در تاریخ یوونتوس خواهد بود که این اتفاق رخ می‌دهد.

آخرین‌بار در فصل ۶۲-۱۹۶۱ این اتفاق برای سیاه‌و‌سفید‌های تورین افتاده بود. میلان ۳ بازی اولش در لیگ را برده و با ایجاد فاصله هشت‌امتیازی با یوونتوس، با اعتماد‌به‌نفس سرشاری به تورین سفر می‌کند. میلان با یک نمایش جسورانه در خانه لیورپول، به توانایی‌هایش باور بیشتری پیدا کرده است و آن‌ها را می‌توان در جمع بهترین‌ها به‌شمار آورد.

سایت‌های شرط‌بندی، همچنان یوونتوس را پس از اینتر به‌عنوان دومین شانس فتح اسکودتو در فصل جاری می‌دانند، اما شکست مقابل میلان، می‌تواند فاصله یووه با صدر جدول را به ۱۱ امتیاز برساند. الگری در فصل ۱۶-۲۰۱۵ توانسته بود فاصله یازده‌امتیازی با صدر جدول را جبران کند، اما الان اگر این اتفاق بیفتد، کار آسانی برای جبران نخواهد داشت. یوونتوس در بازی امشب امیدوار است کیه‌زا بتواند مقابل میلان بازی کند؛ چون آن‌ها به توانایی‌هایش برای شکستن دفاع میلان نیاز دارند.

میلان به لطف خط دفاعی قدرتمندش در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و در این فصل هم خط دفاعی روسونری، بی‌نقص ظاهر شده است. در‌واقع آن‌ها از ماه مِی در ۸ بازی اخیرشان در لیگ، ۷ کلین‌شیت به ثبت رسانده‌اند که این بیشترین میزان در میان تمام تیم‌های ۵ لیگ معتبر اروپایی است.

درست است که یوونتوس در یورو‌۲۰۲۰ ملی‌پوشان زیادی داشت و برخی بازیکنان این تیم خسته هستند، اما آمار بازپس‌گیری تیم الگری بسیار نگران‌کننده است و یوونتوس اکنون در دفاع بسیار منفعل عمل می‌کند. این حقیقت جایی پررنگ‌تر می‌شود که یوونتوس به حریفانش اجازه داده در ۳۳ برهه، حین مالکیت توپ بیش از ۱۰ پاس ارسال کنند و در این زمینه، ششمین تیم منفعل سری‌آ است. این آمار‌ها برای تیمی که می‌خواهد به جنگ کسب اسکودتو برگردد، راضی‌کننده نیست. با‌وجود برد آسان در مالمو، رویارویی با میلان آزمون بسیار سخت‌تری است. دوران شکست‌ناپذیری یوونتوس تمام شده است و میلان می‌خواهد فاصله‌اش با بیانکونری را یازده‌امتیازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->