قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

گزارش اتحادیه جهانی کشتی از احتمال رویارویی تیلور و یزدانی در نروژ

  • کد خبر: ۸۱۱۷۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
گزارش اتحادیه جهانی کشتی از احتمال رویارویی تیلور و یزدانی در نروژ
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به احتمال رویارویی دیوید تیلور و حسن یزدانی در مسابقات نروژ اشاره کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مسابقات جهانی کشتی آزاد به میزبانی اسلو نروژ از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود که اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به رقابت اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در نخستین روز مسابقات پرداخت.


اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص نوشت: دیوید تیلور از آمریکا و حسن یزدانی از ایران به عنوان  فوق ستاره‌های کشتی و جنو پتریاشویلی از گرجستان و طاها آکگول از ترکیه رقابت‌های خود را از اولین روز مسابقات کشتی آغاز خواهند کرد.


دارنده ۳ مدال طلای المپیک و دارنده ۱۱ عنوان قهرمانی جهان در اولین روز در اسلو روی تشک می‌روند. تیلور، یزدانی و آکگول ۳ مدال‌آور طلایی المپیک هستند که ۱۰ مهرماه با حریفان مبارزه می‌کنند. در کنار آنها باید به رقابت کایل داک آمریکایی دارنده ۲ عنوان قهرمانی جهان و پتریاشویلی دارنده ۳ عنوان قهرمانی جهان اشاره کرد.


طرفداران کشتی به سختی می‌توانند فضایی پیدا کنند که در روز نخست ستاره‌ای روی تشک نباشد اما موضوع اصلی در واقع در مورد چهارمین دیدار بین تیلور و یزدانی قهرمان و نایب قهرمان المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. هر ۲ ستاره در سید یک و ۲ این وزن قرار می‌گیرند که اگر هر دو در مسیر پیش رو موفق عمل کنند دوباره در فینال مقابل هم مبارزه می‌کنند. برد تیلور (مرد جادویی) در توکیو سومین برد پیاپی وی بر یزدانی (بزرگترین greatest) دارنده دو قهرمانی جهان و دارنده مدال طلای المپیک ریو بود.


یکی دیگر از ورزشکارانی که باید در وزن ۸۶ کیلوگرم به او توجه کرد آرتور نایفونوف روسی است. وی در بازی‌های المپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->