انتخاب مدیرعامل یا سرپرست استقلال بعد از نشست وزیر و پیشکسوتان

  • کد خبر: ۸۱۲۱۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
انتخاب مدیرعامل یا سرپرست استقلال بعد از نشست وزیر و پیشکسوتان
وزیر ورزش و جوانان هنوز اعلام نکرده با استعفای احمد مددی موافقت کرده یا خیر، اما از وزارت ورزش و جوانان خبر می‌رسد که او بعد از نشست با پیشکسوتان استقلال درباره انتخاب مدیر یا سرپرست بعدی تصمیم گیری می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد ازاستعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال گمانه زنی‌ها درباره اینکه چه کسی جای او را می‌گیرد به نقطه اوج رسیده و مشخص نیست که درمیان اسامی که اعلام می‌شود چه کسی شانس بیشتری دارد. نام علی فتح الله زاده، سعید آذری و مصطفی آجرلو در روز‌های اخیر بیش از سایرین به گوش رسیده و احتمالا اگر بنا به انتخاب مدیرعامل جدید باشد،

وزیر ورزش از میان این دو یکی را گزینش خواهد کرد. اما حالت دیگری هم وجود دارد که رسانه‌ها اشاره چندانی به آن نکرده‌اند. اگر وزارت ورزش به دنبال واگذاری استقلال و پرسپولیس باشد که احتمالش بسیار زیاد است، آنگاه ممکن است وزیر ورزش و جوانان با انتخاب یک شخص به عنوان سرپرست موقت فعلا به غائله خاتمه دهد تا بعد از واگذاری خریدارانی که سهم بیشتری دارند پیرامون انتخاب مدیرعامل جدید به جمع بندی نهایی برسند. با این حال نشست فردای سید حمید سجادی با برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال پرده از برخی ابهام‌ها خواهد برداشت و به احتمال زیاد سجادی بعد از اینکه نظرات پیشکسوتان استقلال را بشوند، درباره آینده استقلال اظهار نظر خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->