نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

خراسانی‌ها یک پای پاراآسیایی جوانان بحرین

  • کد خبر: ۸۱۲۹۱
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
خراسانی‌ها یک پای پاراآسیایی جوانان بحرین
حضورپررنگ ورزشکاران خراسانی در اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی‌۲۰۲۱ بحرین نوید روزهای خوبی را می دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های پاراآسیایی جوانان‌۲۰۲۱ که قرار است به میزبانی کشور بحرین برگزار شود، حالا به محلی برای درخشش دوباره ورزشکاران خراسانی بدل شده است. همین چند روز پیش بود که رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی از دعوت گسترده جوانان مشهدی و خراسانی به اردوی تیم‌های ملی مختلف کشورمان خبر داد؛ خبری که نشان از برنامه‌ریزی جدی استان طی سال‌های اخیر برای پشتوانه‌سازی در ورزش‌های جانبازان و معلولان دارد.

هادی رضایی، مرد افسانه‌ای ورزش جانبازان و معلولان خراسان، چندی‌پیش اعلام کرده بود که اگر می‌خواهیم در آینده هم در سطح پاراالمپیک و پاراآسیایی بدرخشیم، باید همین امروز مسئله پشتوانه‌سازی را جدی بگیریم؛ اتفاقی که گویا در حال رقم‌خوردن است و ثمره‌اش را می‌توان به‌زودی مشاهده کرد.

۱۲ ورزشکار خراسانی در ۵ رشته

تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان این‌روز‌ها سخت مشغول آماده‌سازی برای پیکار‌های پاراآسیایی زیر ۲۳ سال بحرین هستند؛ مسابقاتی که قرار است از یازدهم تا پانزدهم آذر برگزار شود. مصطفی صفایی، رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی، در‌این‌باره گفت: ورزش خراسان‌رضوی به نسبت حضور قابل‌قبولی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین خواهد داشت. خراسان‌رضوی احتمالا در این مسابقات در ۵ رشته ورزشی در بحرین، آذرماه امسال حضور خواهد داشت.

وی افزود: در این مسابقات در رشته بوچیا، مرتضی رباط‌جزی به‌عنوان ورزشکار و کلثوم بافضل به‌عنوان پرستار، در رشته دوومیدانی، بیتا طیبان، مصطفی ماریان، اردلان حسین‌زاده، محمدحسن ابراهیم‌زاده، امیرعباس کارگران و محسن طالبی به‌عنوان ورزشکار و محمدرضا صحراگرد به‌عنوان مربی، در رشته شنا نیز ابوالفضل پورظریف، محمد‌صالح عرفانیان و علی رشیدآبادی، در رشته بسکتبال باویلچر مظاهر پایداری و در رشته وزنه‌برداری آرش شریفی تاکنون به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند.

کورس برای فتح قله‌های دوومیدانی

محمد هراتی، دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی، درباره حضور احتمالی خراسانی‌ها در رقابت‌های پاراآسیایی زیر ۲۳‌سال بحرین اظهار کرد: تصور می‌کنم دست کم پنج‌شش تا از این ورزشکاران در فهرست نهایی تیم‌های ملی خواهند بود. وی افزود: ما در سال‌های اخیر روی رشته‌های دوومیدانی و شنا سرمایه‌گذاری خوبی کردیم و استعداد‌های فوق‌العاده‌ای داریم. هراتی اذعان کرد: الان ما پنج‌شش نفر را در دوومیدانی که یک رشته مدال‌آور در پاراآسیایی و پاراالمپیک است، در اردوی تیم ملی زیر ۲۳‌سال داریم و این نوید آینده درخشان این رشته ورزشی را برای خراسان دارد.

وی یادآور شد: در گذشته چندان اعزامی به رقابت‌های آسیایی در رده سنی جوانان نداشتیم، اما حالا به‌خاطر پشتوانه‌سازی در ورزش جانبازان و معلولان با قدرت راهی این مسابقات خواهیم شد. هراتی تصریح کرد: شما مطمئن باشید در سال‌های آینده در شنا هم شاهد ظهور استعداد‌های عجیبی از خراسان خواهیم بود که الان دوازده‌ساله هستند و من آینده درخشانی را برای آن‌ها تصور می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->