نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری در آستانه بازگشت به استقلال

  • کد خبر: ۸۱۳۰۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری در آستانه بازگشت به استقلال
رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی درآستانه بازگشت به استقلال قرار گرفته‌اند. این دو بازیکن به احتمال زیاد با مدیران استقلال دوباره نشست برگزار خواهند کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تکلیف فردی که قرار است با عنوان مدیرعامل یا سرپرست موقت استقلال را اداره کند به احتمال زیاد بعد از نشستی که پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهند کرد، روشن خواهد شد. بعد از انتخاب فرد جدید به‌احتمال زیاد پرونده بازگشت رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی نیز با استقلال باز می‌شود. قرارداد فرشید اسماعیلی در زمان مدیریت مددی در باشگاه استقلال تمدید نشد و رشید مظاهری نیز به‌علت اختلا‌ف‌هایی که با مدیران باشگاه استقلال داشت، به‌رغم آنکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، قراردادش با استقلال را فسخ کرد. این دو بازیکن، اما به‌رغم آنکه جایی در لیست فصل بعد استقلال ندارند، اما به تیم جدیدی ملحق نشده‌اند و احتمال اینکه با تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به این تیم بازگردند بسیار زیاد است.

احتمال بازگشت فرشید اسماعیلی، اما بیش از رشید مظاهری است و فرهاد مجیدی نیز بار‌ها در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که علاقه دارد این بازیکن همچنان در استقلال به بازی ادامه دهد. البته مددی مدعی بود مجیدی در صحبت‌های خصوصی که با او داشته اعلام کرده اسماعیلی تیم را به‌هم می‌ریزد و بهتر است در این تیم نباشد، اما مجیدی هیچگاه به‌طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده بود و شاید یکی از دلایلی که سبب شد مددی در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام کند مجیدی ثبات شخصیتی ندارد همین مسأله باشد.
به هر حال با رفتن مددی محتمل است که فرشید اسماعیلی نیز به‌زودی با استقلال قرارداد تمدید کند و به این باشگاه بازگردد. از اطرافیان مجیدی نیز شنیده می‌شود که یکی از شروط مجیدی برای ادامه کار با استقلال بازگشت فرشید اسماعیلی است که اگر این ماجرا در نهایت با بازگشت اسماعیلی تمام شود، بدون شک این بازیکن برنده تمام اتفاقاتی خواهد بود که در روز‌های اخیر رخ خواهد داد.
البته رشید مظاهری هم از این قاعده مستثنی نیست و او نیز ممکن است دوباره در صف بازیکنان استقلال دیده شود. هرچند مجیدی درباره مظاهری هیچگاه به‌طور شفاف اظهارنظری نداشته و حتی در میان اختلاف‌هایی که میان این دروازه‌بان با مددی داشت بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد رشید در اختیار باشگاه است تا به‌نوعی نشان دهد در مواجهه با این بازیکن جانب مدیران باشگاه استقلال را می‌گیرد.
با این وجود بحث بازگشت مظاهری ممکن است از سوی مدیران آتی استقلال دنبال شود و چندان هم ارتباطی با سرمربی استقلال نداشته باشد. برای مجیدی هم بازگشت مظاهری در هر حالتی خبرخوبی است و او از داشتن دو دروازه‌بان آماده بهره‌مند خواهد بود و در لیگ بیستم از وجود دو دروازه‌بان بهره خواهد جست.

خرید دو بازیکن خارجی؟
اما در شرایطی که بازگشت اسماعیلی و مظاهری محتمل به نظر می‌رسد گفته می‌شود مدیریت جدید استقلال در راستای خرید دو بازیکن خارجی اقدام‌هایی انجام خواهد داد. بسیاری از پیشکسوتان استقلال در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند خرید‌های مجیدی در این فصل هرگز خوب نبوده که این اظهارات به گوش وزیر ورزش و دیگر تصمیم‌گیران در وزارت ورزش و جوانان رسیده است و تردیدی نیست مدیران آتی استقلال نیز برای بهبود اوضاع فنی استقلال این پروژه را دنبال و اقدام به جذب بازیکنان جدید خواهند کرد.  
حال اینکه بازیکنان جدید از چه کشوری باشند روشن نیست، اما پیش از سفر استقلال به دبی گفته شد فرهاد مجیدی از طریق گابریل پین با یک بازیکن ایتالیایی که سابقه بازی در الهلال عربستان را هم دارد مرتبط شده است، اما باشگاه استقلال سرانجام اعلام کرد پولی برای خرید بازیکن جدید در بساط ندارد. با این حال بعد از رسیدن حق انتقال قایدی به دست استقلالی‌ها به نظر می‌رسد مسأله جذب بازیکن جدید نیز حل‌شدنی است و باشگاه استقلال با هر مدیر و تصمیم‌گیرنده‌ای بتواند از کنار سودی که از انتقال قایدی نصیب استقلال شد، اقدام به جذب بازیکنان جدید خارجی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->