ادامه درخشش سرسام آور طارمی با پیراهن آبی پورتو

  • کد خبر: ۸۱۳۴۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
ادامه درخشش سرسام آور طارمی با پیراهن آبی پورتو
درخشش مهدی طارمی درترکیب پورتو تمامی ندارد و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنان در قامت یک گلزن تمام عیار درترکیب پورتو می‌درخشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال پورتو مقابل موریرنسه به برتری ۵ بر صفر رسید که  مهدی طارمی در پیروزی تیمش نقش داشت و ۲ گل ارزشمند را به نام خود ثبت کرد.

مهدی طارمی این باره می‌گوید: «این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو، چون ما ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل‌ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این‌ها گل بزنم.

طارمی در خصوص گل مردود شده اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید ادامه داد: در خصوص گل بگویم که اگر گل نبود پس پنالتی بود، چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است و من نمی‌خواهم در خصوص اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می‌خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا گذاریم.

در این مسابقه از سوی لیگ پرتغال لوئیز دیاز به بهترین بازیکن زمین شناخته شد و «فابیو ویرا» به خاطر ۳ پاس گل به ارزشمند‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

طارمی پیرامون اینکه  اینکه چرا او بهترین بازیکن زمین نشده پاسخ داد: ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم و او (فابیو ویرا) بازیکن بسیار خوبی است. او ۳ پاس گل در این مسابقه داد و اصلا کاری به پاس گل هایش ندارم، او بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. او بازی درگیرانه دارد و همه توانش را در بازی می‌گذارد. به نظرم او بهترین بازیکن زمین بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->