۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

النگو‌هایی که ناپدید شد، بسته‌های تریاکی که انبار شد

  • کد خبر: ۸۱۳۹۷
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
النگو‌هایی که ناپدید شد، بسته‌های تریاکی که انبار شد
پلیس مشهد در ۲ عملیات ضربتی سارق سریالی و عمده فروش مواد افیونی را شناسایی و دستگیر کرد.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ روز گذشته عوامل انتظامی ۲ کلانتری در مشهد در عملیاتی ضربتی و پوششی موفق شدند حقیقت سرقت‌های کش روزنی یک زن و انباری ده‌ها بسته مواد مخدر برای خرده فروشی افیونی را کشف کنند.

سرقت با نوزاد شیرخوار

مرحله اول این عملیات را مأموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد بر عهده داشتند. پرونده‌ای که با گزارش صاحب یکی از طلافروشی‌های مشهد مبنی بر سرقت از مغازه اش در دستور کار مجریان قانون قرار گرفت و خیلی زود به نتیجه رسید.
ماجرای این گزارش سرقت این گونه آغاز شد که زنی جوان به همراه نوزاد در بغل گرفته اش وارد طلافروشی شده و از فروشنده می‌خواهد تا ۴ حلقه انگشتر طلا برایش بیاورد.

انتخاب‌های پشت سر هم زن و آوردن نمونه انگشتر‌ها از ویترین طلافروشی موجب می‌شود که شاکی برای لحظه‌ای حواسش پرت شود و همین موضوع زمینه سرقت متهم را مهیا سازد.
زن که از خرید انگشتر‌ها منصرف شده بود به سرعت محل را ترک کرده و زمانی مرد طلافروش متوجه می‌شود رکب خورده است که متهم ناپدید شده بود. زن جوان ۴ حلقه انگشتر را طبق ادعای مال باخته با نمونه بدلی اش عوض کرده و در فرصت مناسب آن‌ها را کش روزنی کرده بود.

مأموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد در بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته طلافروشی موفق شدند تا زن سارق را چهره زنی کنند. سرنخی که مجریان نظم و امنیت قانون را به یک قدمی متهم رساند.
تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه ضابطان قضایی با استفاده از اطلاعات میدانی رد این زن جوان را زدند و او را در حالی که کودک شیرخوارش را در بغل گرفته و داخل یکی از طلافروشی‌های مشهد بود، دستگیر کردند.

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی مشهد متهم دستگیر شده زنی ۳۵ ساله است که از استان دیگری به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده است. او در همان تحقیقات اولیه بزه انتسابی خود را پذیرفته و به کش روزنی طلا از طلافروشی‌های مشهد اعتراف کرده است.
به گفته سرهنگ حسین دهقانپور، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفته است.

بلعیدن ۸۴ بسته تریاک

سرهنگ دهقانپور در ادامه به دومین پرونده پلیسی که منجر به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در مشهد شد، اشاره کرد و افزود: در این عملیات مأموران دایره تجسس، کلانتری شهید فیاض بخش حین گشت زنی و پایش یکی از مناطق تحت حفاظت خود به رفتار مردی جوان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر موضوع به سراغ وی رفتند.

رئیس پلیس مشهد ادامه داد: متهم که با دیدن مأموران قانون دست و پایش را گم کرده بود و در برابر سؤالات ضابطان قضایی به ضد و نقیض گویی افتاده بود برای بررسی دقیق‌تر به کلانتری شهید فیاض بخش منتقل شد. پس از انتقال این فرد به کلانتری مشخص شد که وی از توزیع کنندگان مواد مخدر است و هم اکنون نیز ده‌ها بسته مخدر را بلعیده و به نوعی در معده اش انباری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: پس از مشخص شدن ماجرا بلافاصله متهم با دستور قضایی به یکی از مراکز درمانی منتقل و با انجام اقدامات به موقع پزشکی تعداد ۸۴ بسته ماده مخدر از او کشف شد. مواد افیونی کشف شده از این سوداگر مرگ ۷۸۰ گرم و از نوع تریاک است.
به گفته دهقانپور، متهم برای دریافت اقدامات پزشکی به صورت تحت الحفظ به یکی از بیمارستان‌های مشهد انتقال یافت و تحقیقات از این فرد برای شناسایی همدستانش ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->