نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

علی دایی در میان گزینه‌های مربیگری استقلال!

  • کد خبر: ۸۱۴۴۱
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
  • ۱
علی دایی در میان گزینه‌های مربیگری استقلال!
درحالی که از جواد نکونام و مهدی پاشازاده به عنوان گزینه‌های جدی جانشینی فرهاد مجیدی دراستقلال یاد می‌شود، اما نام علی دایی نیز از سوی برخی مطرح شده است. البته دایی زمان قابل توجهی است سرمربیگری نمی‌کند، اما دوستی دیرینه‌ای با سجادی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه مدیران استقلال حمایت خود از فرهاد مجیدی را اعلام کرده‌اند، اما این باشگاه در وضعیتی کاملا مبهم قرار دارد و روشن نیست که این مربی که جام های متعددی را از دست داده به طور قطع سرمربی استقلال درلیگ بیست و یکم خواهد بود یا خیر؟! حتی اگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم باشد چنانچه نتایج امیدوار کننده‌ای نگیرد، در طول فصل بیست ویکم احتمال برکناری‌اش وجود خواهد داشت وتنها عاملی که او را در این جایگاه نگه خواهد داشت ورود با قدرت به لیگ بیست و یکم است.

با این حال، اما از هم اکنون نام گزینه‌های متعددی برای نشستن روی نیمکت استقلال به گوش می‌خورد که مهم‌ترین آن‌ها جوادنکونام است. نکونام که علاقه بسیاری به مربیگری دراستقلال دارد، بی میل نیست درصورت فراهم شدن شرایط به استقلال برود، اما این طور نیست که او بی رقیب باشد.

درمیان نام‌هایی که ممکن است جای مجیدی را بگیرند نام مهدی پاشازاده هم به چشم می‌خورد. پاشازاده اکنون معاون ورزشی باشگاه استقلال است وجایگاه مهمی دراین باشگاه دارد، اما جالب است که به جز پاشازاده نام علی دایی هم مطرح است. مردی که زمان قابل توجهی است بیرون گود نشسته وبه دلیل برخی مسائل مربیگری نمی‌کند.

عده‌ای معتقدند به دلیل دوستی دیرینه‌ای که میان دایی و سجادی، وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، این احتمال هم دور از ذهن نیست که دایی به یکی از گزینه‌های آتی استقلال تبدیل شود. دایی در مصاحبه‌های اخیر خود نیز ابایی از گفتن این جمله که خود و تمام خانواده‌اش استقلالی بوده‌اند نیز نداشته و نباید حضور او در نیمکت استقلال را به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل از ذهن دور نگه داشت.

لازم به ذکر است که دایی زمانی شاگرد ناصرحجازی بود و سابقه عضویت درتیم استقلال اردبیل را هم در کارنامه فوتبالی خود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
چقد خبرهاتون بی پایه واساس ومسخره ن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->