نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ادعای شهباززاده: دستمزد سپاهان از استقلال و پرسپولیس کمتراست!

  • کد خبر: ۸۱۴۴۵
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
  • ۱
ادعای شهباززاده: دستمزد سپاهان از استقلال و پرسپولیس کمتراست!
سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان مدعی است دستمزدی کمتر از استقلال یا پرسپولیس درسپاهان دریافت کرده است. آیا می‌شود ادعای این بازیکن را پذیرفت؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سجاد شهباززاد، مهاجم سپاهان دلیل حضور نیافتن در استقلال یا پرسپولیس را اعلام کرده و مدعی شده دستمزدی کمتر از این دو باشگاه در سپاهان دریافت می‌کند.  

شهباززاده با گله از مدیران استقلال می‌گوید: «درست نبود مدیران استقلال در خصوص من از واژه بازارگرمی با نام استقلال استفاده می‌شد. پیشنهاد باشگاه استقلال واقعا وجود داشت و من حق داشتم پیشنهاداتم را با یکدیگر مقایسه کرده تا در نهایت بهترین تصمیم را می‌گرفتم. اما برای من مبلغ قرارداد در اولویت قرار نداشت و برخی مسائل دیگر را هم ملاک ارزیابی پیشنهاداتم قرار دادم. به عنوان مثال برای من مهم بود با چه مدیری قرار است کار کنم و اینکه آیا با مدیر باشگاهی که به من پیشنهاد داده می‌توانم کار کنم یا خیر.»

شهباززاده درپایان حرف‌هایش به این نکات اشاره کرد: «من فقط امسال را لحاظ نمی‌کنم و برای آنکه در سال‌های بعد هم بتوانم سطح کیفی خودم را حفظ کنم، حاضر شدم یکی دو میلیارد هم کمتر از پیشنهاد‌های دیگر با سپاهان توافق کنم و الان هم می‌گویم رقم قرارداد من با سپاهان به مراتب کمتر از پیشنهادی است که از استقلال و پرسپولیس داشتم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
خب راست میگه دیگه تیمی که مدیر عامل فوق العاده ای مث ساکت داره چرا نباید توش بود . منم اگه بودم حاضر بودم ۱ میلیارد کمتر بگیرم اما تو یه تیم با برنامه بمونم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->