قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | کنسرت صادق بوقی در ترکیه!
سرخط خبرها

اولین تریلر فیلم Finch با بازی تام هنکس | رفاقت انسان و سگ و ربات در آخرالزمان

  • کد خبر: ۸۱۴۵۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
اولین تریلر فیلم Finch با بازی تام هنکس | رفاقت انسان و سگ و ربات در آخرالزمان
«اپل» اولین تریلر فیلم پساآخرالزمانی «فینچ» Finch را منتشر کرد که در آن تام هنکس با یک ربات و یک سگ تلاش می‌کند از تغییرات آب‌وهوایی جان سالم به در ببرد.

شهرآرانیوز - در فیلم «فینچ» Finch گرمای خورشید همه تکنولوژی‌ها را از بین برده است و زمین به یک متروکه تبدیل شده است. «فینچ» که تام هنکس نقش آن را بازی می‌کند در یک پناهگاه زیرزمینی با سگش زندگی می‌کند و تصمیم می‌گیرد برای اینکه سگش بعد از مرگ او تنها نماند یک ربات بسازد، اما وقتی طوفان‌های ماسه‌ای پناهگاهشان را تهدید می‌کند او با سگ و رباتش باید خانه را ترک کنند.

میگل سپاچنیک فیلم «فینچ» را ساخته است که کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال «تاج و تخت» را در کارنامه دارد.

فیلم «فینچ» ۵ نوامبر فقط در «اپل تی وی پلاس» منتشر می‌شود. «فینچ» دومین فیلمی است که از تام هنکس در شبکه خواهیم دید. پارسال «اپل تی وی پلاس» فیلم «سگ تازی» را از این بازیگر منتشر کرد.


 

وقایع این فیلم در دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد و درمورد مردی به نام فینچ است که آخرین انسان زنده در دنیاست که تصمیم می‌گیرد یک روبات برای خودش و سگش بسازد که دوست و هم صحبت او باشد و با همین ربات شروع به جهان گردی و کشف جاهای جدید می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->