حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

مردم ژاپن برنده واقعی جدال والیبال ایران و ژاپن

  • کد خبر: ۸۱۴۶۸
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
  • ۱
مردم ژاپن برنده واقعی جدال والیبال ایران و ژاپن
اگر بازی فینال والیبال قهرمانی آسیا بین دو کشور ایران و ژاپن را ندیده‌اید؛ لطفاً چند دقیقه از این بازی را ببینید تا بفهمیم چرا ژاپن؛ ژاپن شد و ما نشدیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،تیم والیبال ایران در سه گیم پیاپی با نتیجه ۲۷-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۳۱_۲۹ توانست با اقتدار بر بام قهرمانی والیبال آسیا قرار گیرد. بازی زیبا بود و اینکه توانستیم در ژاپن با کادر فنی تماماً ایرانی پیروز میدان باشیم، این برد را دلچسب‌تر کرد.  
اما آنچه نباید از دید ما پنهان بماند رفتار تماشاگران ژاپنی بود. تماشاگران ژاپنی بدون ایجاد سروصدای گوشخراش و بدون توهین و شلوغی تا پایان بازی تیم ژاپن را تشویق کردند. با اینکه بازی در ژاپن بود، هیچ گاه به تصمیم تیم داوری اعتراض نکردند و در طول این سه گیم و حتی زمانی که سرویس را باید بازیکنان ایرانی می‌زدند، کوچکترین هو، سوت و جیغی که تمرکز بازیکن ایرانی را بر هم زند سر ندادند.
حتی زمانی که صابر کاظمی (بازیکن ایران) مصدوم شد و دوباره برخواست تماشاگران ژاپنی هم او را تشویق کردند. در گیم سوم که ایران در امتیاز ۳۰_۲۹ جلو بود و بازیکن ایرانی رفت تا احتمالا سرویس آخر را بزند، بعد از سوت داور مثل تمام طول بازی، تماشاگران ژاپنی سکوت کامل را رعایت کردند تا تمرکز بازیکن ایرانی حفظ شود؛ بنابراین اگر روزی ما توانستیم در چنین شرایطی چنین رفتاری انجام دهیم، آنگاه شاید بتوانیم ژاپن دیگری شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
kazem
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
0
دقیقا همینطوره یک تفاوت بزرگی بین ما و ژاپنی ها وجود داره که اونا اینقدر باشعور و منطقی هستند وما....بنابراین اونا راحت مشکلاتشونو حل میکنن ولی ما اندرخم یک کوچه ایم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->