نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رویکرد عجیب پاشازاده در استقلال: سیاسیون باید در ورزش باشند!

  • کد خبر: ۸۱۵۳۳
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
رویکرد عجیب پاشازاده در استقلال: سیاسیون باید در ورزش باشند!
حمایت مهدی پاشازاده از حضور غیر فوتبالی‌ها در استقلال جسابی فوتبال دوستان و آبی‌های پایتخت را شوکه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پیشکسوت آبی پوشان که این روز‌ها به عنوان معاون ورزشی این تیم فعالیت می‌کند، بازهم از فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال حمایت کرد. مهدی پاشازاده که از زمان ورودش به این باشگاه در مصاحبه‌های مختلف در قامت یک حامی برخاسته است، دیروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و یک بار دیگر از موفقیت‌های آینده کادرفنی این تیم صحبت کرد.

وضعیت باشگاه خوب نیست‌

می‌دانید که شرایط باشگاه به خاطر حواشی به‌وجودآمده، خوب نیست. من فکر می‌کنم که مشکلات ما برای این چند ماه اخیر نیست و پنج شش سال است که جمع شده است. هواداران حق دارند که خسته شوند. متأسفانه ما هر سال یک جور‌هایی به این مشکل بر‌ می‌خوریم و وقت و زمان را از دست می‌دهیم.

مشکلات هیچ وقت تمام نمی‌شود

او در پاسخ به این سؤال که آیا بیشتر شدن تعامل مجیدی با مدیرعامل می‌تواند مشکلات را حل کند، گفت: بنده گفتم که طرف صحبتم با همه است. مشکلات هیچ وقت تمام نمی‌شود و همیشه هست. در تمام رشته‌های ورزشی هم شاهد هستیم. شما در کشتی و والیبال ببینید. این را در تیم بارسلونا هم دیدید. اتفاقات فوتبالی و ورزشی می‌افتد، ولی نحوه جمع کردن آن مهم است. من فقط آقای مجیدی و مدیریت را نگفتم، بلکه همه مان را گفتم؛ حتی پیشکسوتان و طرف داران را می‌گویم. اگر تعامل و آرامش داشته باشیم و دو برابر تلاش کنیم، حتما تیم موفق می‌شود.

پست من در کل دنیا تعریف شده است

من تمام سعی خودم را می‌کنم. این پستی که الان به من ابلاغ شده، در کل فوتبال دنیا تعریف شده است؛ ولی متأسفانه در ایران تعریفی برای آن نیست. همیشه گفته ایم افراد غیر ورزشی نباید باشند، ولی این گونه نیست برادر من! غیر ورزشی‌ها و سیاسی‌ها باید در فوتبال باشند، کسانی که اداری هستند باید باشند، ولی کار‌های ورزشی را باید آدم‌های ورزشی انجام دهند؛ مثل ندود، لئوناردو و...، همه این‌ها انجام می‌دهند و قانونش این است. این نیست که ۱۰ تا هیئت مدیره داشته باشیم. اصلا در فوتبال اروپا هیئت مدیره‌ای وجود ندارد. یک رئیس، یک مدیر و یک مدیرورزشی در باشگاه هستند.

کسی نمی‌تواند من را از استقلال جدا کند

پاشازاده در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت تغییر مدیریت به کار خودتان در استقلال ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: من اصلا به چنین چیزی فکر نکرده ام؛ چون دنبال این چیز‌ها نیستم. ان شاءا... اگر توانستیم کمک کنیم در خدمت باشگاه استقلال و هواداران خواهیم بود. ما‌ها همیشه هستیم. ممکن است یکسری بیایند پست بگیرند و بروند، ولی کسی نمی‌تواند من را از استقلال جدا کند.

وزیر باید درباره استعفای مددی تصمیم بگیرد

وزیر ورزش باید درباره استعفای آقای مددی و انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم بگیر د. امیدوارم که این اتفاق طی یکی دو روز دیگر رخ بدهد. آقای مددی استعفا کرده اند، ولی نمی‌توان گفت که جدایی شان حتمی است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیرعامل بعدی کِی انتخاب می‌شود.

مجیدی خواسته هایش را کتبا اعلام می‌کند

پاشازاده درباره اینکه آیا مجیدی فهرست جدیدی به باشگاه ارائه داده است یا خیر، گفت: ما امروز یک نامه به آقای مجیدی زدیم و رسما از ایشان خواستیم که فردا در باشگاه حضور داشته باشند تا کتبی خواسته‌های خود را اعلام کنند که باشگاه و مسئولان بتوانند این خواسته‌ها را عملی کنند. او درباره اینکه چرا در تمرین روز گذشته حضور نداشت، گفت: ما منتظر یم که تکلیف روشن شود و حتما امروز و فردا چنین اتفاقی می‌افتد؛ ولی باید اول معارفه‌ای انجام شود و، چون مسئولان نبودند، بهتر است که معارفه اتفاق بیفتد و رسمی شود. فرقی هم نمی‌کند و ما حمایتمان را از آقای مجیدی اعلام کردیم و امروز هم می‌گویم از خدایم هست که موفق شوند، چون دل هواداران شاد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->