ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

سرپرست موقت یا مدیرعامل برای استقلال| معمای انتخاب وزیر؟

  • کد خبر: ۸۱۵۵۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
سرپرست موقت یا مدیرعامل برای استقلال| معمای انتخاب وزیر؟
واگذاری سرخابی‌ها کار انتخاب مدیرعامل را برای وزیر ورزش و جوانان دشوار کرده و احتمال دارد سجادی درنهایت برای باشگاه استقلال هم سرپرست موقت برگزیند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت احمد مددی به مسئولیتش در باشگاه استقلال و سکوت وزارت ورزش درباره استعفای او شاید در ظاهر نشان دهد بی‌توجهی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به مسائل مدیریتی باشگاه استقلال تلقی و از سوی برخی نیز به نقد کشیده شود، اما آنچه باعث مکث و تأنی وزیر ورزش در انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال شده، بحث واگذاری است.

در دولت قبل نیز این موضوع به‌طور جدی مورد توجه قرار گرفته بود و حتی کارگروهی برای انتقال امتیاز سرخابی‌ها به بخش خصوصی شکل گرفت، اما در نهایت به سرانجام نرسید.
در دولت جدید، اما قرار است موضوع واگذاری دو تیم بزرگ فوتبال ایران از سوی دولت با جدیت و عزم بیشتری پیگیری شود و اینطور که از وزارت ورزش و جوانان نیز خبر می‌رسد ماجرا با حساسیت بالا در حال پیگیری است و به احتمال بسیار زیاد پیش از پایان سال جاری سهام استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
چنانچه این روند به‌درستی طی شده و طبق اخباری که به گوش می‌رسد واگذاری تا پایان سال انجام شود، آنگاه اداره امور این دو باشگاه به دست سهامداران خواهد افتاد و بالطبع شرکتی که سهم بیشتری در باشگاه استقلال داشته باشد، دست بالاتری نسبت به دیگر سهامداران خواهد داشت و در راستای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال حرف نهایی را خواهد زد؛ بنابراین انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال که در راه واگذاری قرار گرفته نمی‌تواند تصمیمی چندان حیاتی باشد و باشگاهی که قرار است به‌زودی اداره همه امورش به شرکت دیگری واگذار شود، احتمالاً با سرپرست موقت به زندگی خود ادامه خواهد و الزام آنچنانی به انتخاب مدیرعامل نیست.
حتی اگر در روز‌های آتی حمید سجادی برای بستن دهان منتقدان اقدام به انتخاب مدیرعامل کند و فردی را در این سمت قرار دهد باز هم ماجرای واگذاری، مدیرعامل بعدی را به‌طور خودکار از سمتش کنار خواهد زد تا کار به دست افرادی بیفتد که در آینده سهم بیشتری از این باشگاه خواهند داشت. حال اینکه این افراد و یا شرکت‌ها چه هویتی دارند بر همه پوشیده است و تا زمانی که استقلال وارد بورس نشده و سهامش عرضه نگردد و خریداران مشخص نشوند، نمی‌توان درباره مالکان آتی این باشگاه با قطعیت حرفی به میان آورد. به هر حال موضوع انتخاب مدیرعامل در شرایط فعلی نمی‌تواند اهمیتی استراتژیک و تعیین‌کننده برای این باشگاه داشته باشد و به‌طور قطع اگر استقلال در مسیر واگذاری قرار بگیرد هواداران این باشگاه باید مطالبه خود را مقابل خریداران آتی قرار دهند و از مالکان آینده خود انتظار گماردن مدیرعاملی را داشته باشند که به اعتقاد آن‌ها فوت و فن این کار را به‌خوبی بلد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->