ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پاشازده به مجیدی: زودتر لیست بده| فرهاد تعامل می‌کند؟

  • کد خبر: ۸۱۵۵۶
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
پاشازده به مجیدی: زودتر لیست بده| فرهاد تعامل می‌کند؟
مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال صراحتا از فرهاد مجیدی خواسته لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کند تا باشگاه تصمیم بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تمرینات استقلال با حضور فرهاد مجیدی و همه اعضای کادر فنی‌اش آغاز شد تا مشخص شود استقلال با فرهاد مجیدی ادامه خواهد داد.

در روز‌های بعد از شکست مقابل الهلال عربستان بخصوص زمانی که مددی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و برخی سیاست‌های مجیدی را مورد نقد قرار داد و حتی صراحتاً اعلام کرد که عملکرد او باید در نشست هیأت‌مدیره بررسی شود، احتمال جدایی این مربی از استقلال قوت گرفت و حتی نام جواد نکونام و مهدی پاشازاده جلوتر از دیگر گزینه‌ها برای جانشینی مجیدی مطرح شد.
با این حال اعتراض هواداران استقلال به وضعیت موجود سبب شد کفه ترازو به نفع مجیدی سنگین شود و احمد مددی که به نظر می‌رسید بی‌میل نیست فرد دیگری را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بنشاند، از سمت خود استعفا دهد و به‌نوعی همه وقایع روز‌های اخیر به سود مجیدی و یارانش رقم بخورد.
حالا با تثبیت جایگاه مجیدی و در شرایطی که می‌شود گفت دیگر قرار نیست تغییری در کادر فنی استقلال رخ دهد (حتی با حضور مدیرعامل جدید) مسئولان باقی‌مانده در باشگاه استقلال در تلاشند هرچه زودتر تیم را وارد فاز عملیاتی خود برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در لیگ بیست‌و‌یکم کنند.
یکی از اصلی‌ترین مواردی که منجر به تقویت هرچه بیشتر استقلال می‌شود شروع به‌موقع تمرینات در فضایی آرام است که همین اتفاق رخ داده و استقلال از دوشنبه تمریناتش را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرده است. گرچه باشگاه استقلال با مشکلاتی برای تهیه زمین تمرین نیز مواجه بود، اما به هر شکل مسئولان این باشگاه در این راستا اقداماتی انجام دادند تا تمرینات طبق وعده‌ای که فرهاد مجیدی داده بود شروع شود.
اولین قدم را استقلال به‌خوبی برداشته و بازیکنان و اعضای کادر فنی وارد مرحله آماده‌سازی شده‌اند، اما همانطور که مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز تأکید کرده فرهاد مجیدی باید به‌سرعت در راستای اعلام اسامی بازیکنان خارجی مورد نظر خود اقدام کند تا مسئولان باشگاه استقلال سراغ گزینه‌های مورد نظر سرمربی استقلال بروند.
پاشازاده در این باره می‌گوید: «نامه‌ای به آقای مجیدی ارسال کردیم و رسماً از ایشان خواستیم در باشگاه حضور داشته باشند تا کتباً خواسته‌های خود را اعلام کنند که ما و باشگاه و مسئولان بتوانند این خواسته‌ها را عملی کنند. ما منتظر هستیم که تکلیف روشن شود و حتماً امروز و فردا چنین اتفاقی می‌افتد.» پاشازاده درباره اینکه چرا به محل تمرین استقلال نرفته نیز این توضیح را داده است: «باید اول معارفه انجام شود و، چون مسئولان نبودند بهتر است معارفه اتفاق بیفتد و رسمی شود. فرقی هم نمی‌کند که سر تمرین بروم یا نروم، ما حمایت‌مان را از آقای مجیدی اعلام کردیم و باز هم می‌گویم ما هم می‌خواهیم موفق شوند، چون دل هواداران شاد می‌شود.»
با توجه به اظهارات پاشازاده که به‌نوعی اکنون بعد از احمد مددی که استعفا داده زمامدار امور مربوط به باشگاه استقلال است، فرهاد مجیدی باید به‌سرعت در راستای برگزاری نشست رودررو اقدام کند و خواسته‌هایش را کتباً ارائه دهد. یکی از مواردی که مسئولان استقلال انتظارش را می‌کشند اعلام لیست بازیکنان خارجی است. استقلال هنوز لیستش را پر نکرده و می‌تواند بازیکن جدید خارجی بگیرد که اگر مجیدی در این کار سرعت عمل بیشتری از خود به خرج دهد مسئولان این باشگاه هم می‌توانند در راستای جذب بازیکن جدید اقدام کنند تا استقلال با نیرو‌های مطلوب‌تری گام به لیگ بیست‌و‌یکم بگذارد.
با توجه به اینکه سود حاصل از انتقال مهدی قایدی نیز به حساب باشگاه استقلال رسیده، جذب بازیکن خارجی برای این باشگاه نشدنی نیست و با یک اقدام ضربتی و پیش از شروع لیگ می‌شود گزینه‌های مورد نظر را به خدمت گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->