نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

احتمال برکناری قلعه‌نویی و جذب نکونام| سکوت گل‌گهر در خصوص شایعه بزرگ!

  • کد خبر: ۸۱۵۷۷
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
احتمال برکناری قلعه‌نویی و جذب نکونام| سکوت گل‌گهر در خصوص شایعه بزرگ!
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان حضور نکونام در تیم گل گهر را به جای امیرقلعه نویی نه تایید کرده و نه تکذیب. گفته می‌شود به زودی دراین راستا تصمیم گیری خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه گل گهر به امیر قلعه‌نویی اولتیماتوم داده و به همین خاطر ممکن است نکونام به نیمکت این تیم نزدیک شود و آیا با توجه به محرومیت سرمربی گل گهر تصمیمی برای تعویض او گرفته شده، اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم. این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود شیطنت است. قبلا هم گفته بودند که با نکونام جلسه گذاشتیم در حالی که تا به حال هیچ جلسه‌ای نداشته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر در مورد اینکه ممکن است از عبارت "تصمیمی نگرفته‌ایم" برکناری امیر قلعه‌نویی برداشت شود، گفت: به هر حال او محرومیتی دارد. ما کادر فنی را با جذب مجتبی سرآسیایی تقویت کردیم که اگر این محرومیت کم نشود و بخواهیم با قلعه‌نویی ادامه بدهیم، سرآسیایی بتواند بخشی از این کمبود را جبران کند. احیانا تصمیمات تکمیلی دیگری هم داریم که شاید به زودی اعلام کنیم، اما هیچ کدام از این مسائل معنی‌اش این نیست که قلعه‌نویی نباشد یا نکونام باشد. در خصوص نکونام که اصلا با هیچ کس و هیچ کجا صحبتی نکردیم.

وی در خصوص وضعیت قلعه‌نویی تصریح کرد: او با ما توافقی دارد و در حال حاضر سرمربی ما است. هیچ تصمیمی در مورد ادامه دادن یا ادامه ندادن با او یا موارد دیگر نداریم. این فرصت برای دو طرف وجود دارد. به هر حال سه ماه محرومیت برای کنار تیم نبودن زمان کمی نیست و خودش هم می‌داند. به همین جهت به دنبال این است که خیالش راحت شود حداقل نیمی از این مدت سه ماه تعلیق می‌شود.

اسفندیارپور افزود: اگر بتوانیم تاییدیه‌ای مبنی بر این قضیه بگیریم، شاید شرایط طور دیگری شود. البته اگر هم نگیریم، معنی‌اش این نیست که قلعه‌نویی برکنار می‌شود. بررسی این قضیه همچنان در دستور کار ما هست، ولی هیچ‌کدام از این صحبت‌ها معنی‌اش این نیست که قلعه‌نویی صد درصد نیست یا نکونام هست و یا هر تفسیر و تعبیر دیگر، اینکه می‌گویند نکونام نزدیک شده، نمی‌دانم به کجا و به چه نزدیک شده، به هر حال اگر با من باید صحبت شود تا به حال این اتفاق نیفتاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->