برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

منظمی:این جوانان باید برای المپیک بعدی حفظ شوند|ادامه همکاری با عطایی بهترین تصمیم است

  • کد خبر: ۸۱۵۹۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
منظمی:این جوانان باید برای المپیک بعدی حفظ شوند|ادامه همکاری با عطایی بهترین تصمیم است
بازیکن سابق تیم ملی والیبال با اشاره به قهرمانی تیم جوان شده ایران در قاره آسیا، گفت: ملی‌پوشان در همه فاکتور‌ها نمایش مطلوبی داشتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین منظمی بازیکن سابق تیم ملی والیبال در واکنش به قهرمانی ایران در آسیا و کسب سهمیه مسابقات جهانی روسیه ۲۰۲۲، گفت: بابت این موفقیت بزرگ به مربیان تیم ملی تبریک می‌گویم و از زحمات آن‌ها متشکرم. هجمه‌های زیادی به فدراسیون وارد شد که کادر فنی با این موفقیت به همه آن‌ها جواب داد. من همیشه موافق حضور کادر فنی ایرانی در راس تیم‌های ملی بودم و در زمانی هم که در فدراسیون سمت داشتم، پیشنهاد کردم ۱۰ تن از مربیان کاربلد ایرانی برای دانش‌افزایی به خارج از کشور بروند تا برای مربیگری در سطوح ملی در سال‌های آینده آماده شوند تا از هزینه‌های گزافی که مربیان خارجی داده می‌شود، جلوگیری شود.
او ادامه داد: بهروز عطایی ظرفیت بالا و شایستگی خود را در این مسابقات به خوبی نشان داد. فکر می‌کنم ادامه همکاری او با تیم ملی بزرگسالان در شرایط فعلی بهترین تصمیم باشد. ضمن این‌که باید هدایت تیم ملی جوانان را نیز به مربی وطنی و البته توانمند دیگری سپرد تا تمرکز هر مربی بر یک تیم ملی باشد.
دبیر سابق فدراسیون والیبال پوست‌اندازی در تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تغییر نسل در همه تیم‌های ملی لازم و ضروری است و باید هر چند سال یک بار و حتی رفته رفته در بدنه تیم‌ها رخ دهد. با توجه به توانمندی این تیم پیشنهاد می‌کنم این بازیکنان جوان برای حضور در رویداد‌های آینده از جمله المپیک و جهانی حفظ شوند و بر اساس برنامه‌ریزی هوشمندانه به تورنمنت‌های بزرگ دنیا اعزام و با تیم‌های اسم و رسم دار روبرو شوند و حتی اردو‌های مشترکی در کشور‌های صاحب نام والیبال برگزار کنند.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران با یادآوری عملکرد درخشان بازیکنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، تصریح کرد: رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا نشان می‌دهد بازیکنان در تمام پست‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند. چرا که برای رسیدن به عناوین قهرمانی لازم است همه بازیکنان در تمامی فاکتور‌ها نمایش مطلوبی داشته باشند. اگر خیلی از کارشناسان معتقدند تیم ایران در دریافت و سرویس خوب بوده، من یادآوری می‌کنم که عملکرد جواد کریمی پاسور تیم ایران هم خیلی خوب بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->