یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است
سرخط خبرها

ادامه همکاری عطایی با تیم ملی والیبال| شروع مأموریت دوم مربی بومی

  • کد خبر: ۸۱۶۵۱
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
ادامه همکاری عطایی با تیم ملی والیبال| شروع مأموریت دوم مربی بومی
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان، از امشب برای ایران شروع می‌شود و دوباره بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی کشورمان می‌نشیند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال جوانان ایران به‌عنوان مدافع قهرمانی از امروز کار خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهد کرد. ایتالیا را می‌توان بهترین حریف تاریخ تیم والیبال جوانان ایران نامید. تیم زیر ۲۱‌سال ایران در سال‌۲۰۰۷ با هدایت مصطفی کارخانه از سد ایتالیا گذشت و به نخستین مدال جهانی خود (برنز) رسید و شاگردان بهروز عطایی در سال‌۲۰۱۹ نیز با عبور از ایتالیا به نخستین مدال طلای مردان زیر ۲۱‌سال جهان رسیدند.

مسابقات والیبال مردان زیر ۲۱‌سال جهان در سال‌۲۰۲۱ نیز از امروز به میزبانی ۲ کشور ایتالیا و بلغارستان آغاز می‌شود و تیم ایران به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است. عطایی پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله با ذهنی که طبیعتا خسته است، ولی انگیزه فراوانی دارد، به ایتالیا رفت تا چالش جدیدی را با شاگردان جوانش تجربه کند. او از تیمی که در سال‌۲۰۱۹ به مدال طلای جهان رسید، ۳ بازیکن را در اختیار دارد و مثل سایر تیم‌های جهان با ترکیبی جدید راهی مسابقات شده است.

تغییر زیاد بازیکنان در مسابقات رده‌های سنی، اجازه هر‌گونه تضمین و تخمین نتیجه را از کارشناسان و مربیان می‌گیرد و به‌همین‌خاطر، تیم ایران نیز تنها به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات شرکت می‌کند. شرایط کرونایی در همه‌جای دنیا باعث عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی و آماده‌سازی کامل تیم‌ها شد و ایران هم تنها از فرصتی که در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران پیش آمد، برای کسب آمادگی و تجربه چند بازی دوستانه با تیم‌های زیر ۱۹‌سال خارجی استفاده کرد.

ایران در رده‌بندی تیم‌های والیبال زیر ۲۱‌سال جهان پس از ایتالیا و بالاتر از برزیل و روسیه در مکان دوم قرار دارد و در سالیان مختلف نشان داده که در این مقطع سنی، حریف آسانی برای هیچ تیمی نبوده است. یکی از قوت‌های تیم ایران در مسابقات پیش‌رو، تجربه و انگیزه کادر فنی است. همه حاضران در مسابقات به بهروز عطایی به‌عنوان کسی که قهرمان جهان و آسیا شده است، نگاه می‌کنند.

او که در سال‌۲۰۱۷ در مکان پنجم جوانان جهان قرار گرفت، تجربه ناکامی در مسابقات جهانی را دارد و حالا به‌عنوان یک مربی کاربلد برای کسب افتخاری دیگر تلاش خواهد کرد. سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین تقوی، امیرحسین توخته، عرفان جلالی‌نژاد، عبدالمختار بوش، محمد، ولی زاده، سهیل کمال‌آبادی، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین صداقت و علی حاجی‌پور‌مقدم، بازیکنان تیم ایران هستند. جلوه، توخته، کمال‌آبادی و شاید بردیا سعادت، بازیکنانی هستند که در سال‌۲۰۱۹ به‌همراه عطایی، قهرمان جهان شدند و همچنان شرایط سنی بازی در تیم جوانان را دارند.

ایران عصر سه‌شنبه وارد کاربونیای ایتالیا شد و بردیا سعادت، پشت‌خط‌زن تیم ملی کشورمان، که به‌دلیل حضور در لیگ کره‌جنوبی در این کشور حضور دارد، باید پیش از آغاز مسابقات خود را به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کند تا بهروز عطایی پس از بررسی وضعیت آمادگی این بازیکن در‌خصوص حضور یا عدم‌حضورش در ترکیب تیم ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان تصمیم‌گیری کند.

گروه‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱‌سال جهان به شرح زیر است: گروه اول، کالیاری: ایتالیا، مصر، جمهوری چک و تایلند / گروه دوم، صوفیه: بلغارستان، کوبا، بحرین و لهستان / گروه سوم، کاربونیا: ایران، آرژانتین، مراکش و بلژیک / گروه چهارم، صوفیه: روسیه، برزیل، کامرون و کانادا.

برنامه بازی‌های تیم ملی کشورمان بدین‌شرح است: امروز: ایران - بلژیک، ساعت ۲۰:۳۰ / فردا: آرژانتین - ایران، ساعت ۲۰:۳۰ / شنبه ۳ مهر: ایران - مراکش، ساعت ۲۰:۳۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->