شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

اتفاق عجیب در بارسلونا| کومان در نیوکمپ می‌ماند؟

  • کد خبر: ۸۱۷۳۰
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
اتفاق عجیب در بارسلونا| کومان در نیوکمپ می‌ماند؟
با اینکه گفته می‌شد در صورت عدم موفقیت بارسلونا در برابر کادیز، رونالد کومان هلندی از هدایت تیم کنار گذاشته می‌شود، اما به نظر می‌رسد این موضوع به آینده موکول شده‌است و وی سرمربی بارسا خواهدماند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ثبت تنها ۲ پیروزی و ۳ تساوی، ۹ امتیاز در ۵ هفته و فاصله ۷ امتیازی تا صدر جدول در کنار شروع بد در لیگ قهرمانان اروپا و شکست ۳ بر ۰ مقابل بایرن مونیخ در خانه، به نظر می‌رسد بارسلونا و کومان را به آخر خط رسانده‌است، موضوعی که رسانه‌های اروپا هم در روز‌های اخیر به شدت به آن پرداخته بودند.

تساوی بدون گل در خانه مقابل کادیز به نظر می‌رسید نقطه پایانی بر حضور کومان در نیوکمپ باشد، اما این اتفاق به نظر می‌رسد به هفته‌های آتی موکول شده و لاپورتا در آخرین صحبتی که با سرمربی هلندی تیمش داشته، به او اطمینان داده که حداقل تا بازی با والنسیا، سرمربی بارسا خواهدماند.

موضوعی که البته به مذاق هواداران بارسا در فضای مجازی خوش نیامده و آن‌ها به واسطه توقف مقابل کادیز و گرانادا در هفته‌های اخیر حسابی از سرمربی هلندی تیمشان شاکی هستند. گرچه نام ژاوی، تن هاخ و کونته حول نیمکت بارسلونا شنیده می‌شد، اما واقعیت این است که تنهاخ و ژاوی که در آژاکس و السد حضور دارند، با توجه به قراردادی که با تیم‌های خود دارند، گزینه‌هایی دست نیافتنی برای بارسلونای بی‌پول هستند.

کونته با توجه به اینکه پس از قهرمانی با اینترمیلان در سری آ، بدون تیم است، گزینه محتمل‌تری به نظر می‌رسد، هرچند علامت سوال بزرگ در خصوص آینده بارسا با یک مربی ایتالیایی است.

بارسا با کرایوف، فن‌خال و رایکارد، روز‌های خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد به عناوین مختلفی دست یابد، اما کومان نتوانست روز‌های طلاییش در قامت بازیکن در بارسا را این بار در کسوت مربی تکرار کند و در ۱ فصل و چند هفته حضورش در این تیم ضعیف ظاهر شده‌است.

جدایی مسی، گریژمان و البته سوارز در ۲ فصل اخیر از جمله دلایل ضعیف شدن بارسا بوده‌است، اما منتقدان معتقدند که بارسای کومان فوق‌العاده بی برنامه و ضعیف ظاهر شده‌است.  

هرچند با توجه به گروهی که بارسا در لیگ قهرمانان در آن حضور دارد، بعید است این تیم حتی با کومان هم از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باز بماند، اما آنچه مبرهن است اینکه آینده درخشانی با کومان پیش روی بارسا نیست.

در خصوص ژاوی صحبت‌هایی گویا مطرح شده، اما معضل اصلی در خصوص قرارداد این پیشکسوت کاتالان‌ها با تیم قطری است. موضوعی که به نفع کومان شده و شاید او را تا نیم‌فصل در نیوکمپ حفظ کند.

بارسا در ادامه رقابت‌های خود باید به مصاف لوانته برود. پیش از این رسانه‌ها مدعی شده بودند سران باشگاه به کومان اعلام کرده اند ۳ بازی آتی مقابل گرانادا، کادیز و لوانته آخرین فرصت‌های او برای اثبات تواناییش هستند. ۳ فرصتی که ۲ تای آن‌ها با تساوی در برابر تیم‌های نه چندان مطرح گذشته و بعید هم نیست بارسا حتی نتواند از پس لوانته برآید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->