دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است حمله پهپادی مقاومت عراق به اسرائیل
سرخط خبرها

نرخ کرایه خودروهای سواری بازگشت زائران اربعین مشخص شد

  • کد خبر: ۸۱۷۵۷
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
نرخ کرایه خودروهای سواری بازگشت زائران اربعین مشخص شد
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرایه بازگشت زائران اربعین با سواری های پلاک عمومی (پلاک ع) از مهران را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، درپی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت زمینی زائران ایرانی به کشور از مرز مهران، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی بین‌شهری از این پایانه‌مرزی تا ۱۰ مقصد مختلف اعلام شد.

برای اربعین امسال ۶۰ هزار زائر ایرانی می‌توانند به عراق سفر کنند و برای رفتن به این کشور تنها از طریق مرز‌های هوایی مجوز داشته و می‌توانند از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و پنج فرودگاه دیگر به نجف بروند و در مراسم اربعین امسال شرکت کنند.

اما بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته زائران برای بازگشت از طریق پایانه مرزی مهران نیز می‌توانند به صورت زمینی برگردند و بر این اساس نرخ کرایه سواری‌های بین‌شهری پلاک عمومی از این پایانه مرزی به مقاصد مختلف داخلی اعلام شده است و این نرخ از روز اربعین تا زمانی که زائران به کشور بازگردند، اعمال خواهد شد.

البته   بر اساس توافق صورت گرفته بین سازمان راهداری و انجمن‌های صنفی با توجه به یکسر خالی بودن این خودرو‌ها که باید تا مرز مهران بروند، نرخ کرایه آن‌ها دو برابر محاسبه خواهد شد.

بر این اساس کرایه مرز مهران تا تهران برای صندلی جلو ۷۵۵ هزار تومان و صندلی عقب ۶۷۰ هزار تومان است. کرایه مرز مهران تا قم برای صندلی جلو ۷۲۰ هزار تومان و صندلی عقب ۶۰۰ هزار تومان است. همچنین کرایه سواری مهران تا اهواز صندلی جلو ۳۰۰ و صندلی عقب ۲۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کرایه سواری مهران تا اصفهان نیز برای صندلی‌های جلو و عقب به ترتیب ۷۶۵ و ۶۲۴ هزار تومان تعیین شد. همچنین کرایه مهران تا کرمانشاه و همدان به ترتیب ۲۴۰ و ۴۰۰ هزارتومان تعریف شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->