توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» رونمایی شد

  • کد خبر: ۸۱۷۹۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» رونمایی شد
آیین رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» نوشته حجت الاسلام و المسلمین حسین صفدری با حضور مهدی‌ اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز - آیین رونمایی از کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» با حضور مهدی‌اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد. در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در آغاز کار دولتی هستیم که شعار‌ها و گفتمان روشنی دارد. در هر دوره از انتخابات تحلیل‌های فراوانی در مورد انتخاب مردم انجام می‌شود، این جانب به عنوان فردی که این فرایند را از نزدیک مشاهده و لمس کرده است می‌گویم آن چیزی که در انتخابات ۱۴۰۰ اتفاق افتاد اقبال و رویکرد مردم به شعار‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

مهدی اسماعیلی، با اشاره به حضور قاطع مردم در انتخابات ۱۴۰۰، یادآور شد: این نشان نهراسیدن مردم از استکبارستیزی و به نوعی اعلام برائت از آمریکاست.

او درباره کتاب «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» نیز خاطرنشان کرد: این کتاب تبیین قدرت ایران در خاورمیانه و منطقه است و به طور حتم دقیق و کاربردی است.

مهدی اسماعیلی، همچنین تأکید کرد: قدرت و آگاهی باید در کنار یکدیگر رشد کنند. پرداختن به کتاب و کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه باعث به وجود آمدن قدرت می‌شود. ملتی قدرتمند است که کتاب خوان باشد و این مسئله باید تبدیل به یک باور همگانی شود. خوشبختانه کشور ایران به واسطه خون شهدا و تلاش مسئولان در حال نزدیک شدن به این هدف است و امیدواریم بتوانیم همچنان و با عنایت به نگاه متعالی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر اصلی انقلاب اسلامی قدم برداریم.

کتابی برای علاقه‌مندان به مسائل سیاسی

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسین صفدری، معاون وزیر اطلاعات و نویسنده کتاب، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، رمز پیروزی ملت‌ها را استقامت در راه حق معرفی کرد و گفت: کشوری که در این مسیر حرکت می‌کند، با مانع و دشمن روبه رو خواهد شد، اما در نهایت پیروز است. او با اشاره به تحولات منطقه یادآور شد: این روز‌ها شاهدیم که آمریکا مجبور به ترک افغانستان شده است، زیرا هر چه بیشتر در این کشور تلاش می‌کرد، بیشتر در باتلاق فرو می‌رفت.

این نویسنده موفقیت‌های منطقه‌ای ایران را مرهون هنر طراحی مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: ایران در منطقه هر چه را خواسته، توانسته محقق کند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: «مدیریت میدان و هنر فرماندهی» آمریکای عریان، بدون روتوش و واقعی را به نمایش می‌گذارد. این کتاب برای علاقه‌مندان به مسائل سیاسی و افرادی که به دنبال دانستن علل دشمنی آمریکا در طول ۴۰ سال با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، بسیار مفید و کاربردی است. نویسنده عالمانه و با دسته بندی مطالب، خوانش و فهم آن را برای خواننده آسان‌تر کرده است.

او با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کتاب و کتاب خوانی در بیانیه گام دوم انقلاب، نیز خاطرنشان کرد: طبق فرمایش ایشان ما باید درباره وضعیت جهان از اطلاعات بالایی برخوردار باشیم و علاج این درک و آگاهی جز از راه کتاب و کتاب خوانی نیست. برای داشتن ایرانی قوی باید ایرانی کتاب خوان داشته باشیم، زیرا روی دیگر توانایی، دانایی است.

او ضمن خوانش بیانیه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با محوریت کتاب و کتاب خوانی در سال ۷۹، یادآور شد: همه ما به عنوان عضوی از جمهوری اسلامی ایران بر این اصل باور داریم هر گامی که بر می‌داریم باید برای رسیدن به دولت کریمه حضرت مصلح مهدی (عج) باشد.

در این مراسم محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، سیدمحمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت شهرستان مشهد، حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد، ابوالفضل کهنسال، مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری و اهالی فرهنگ و رسانه حضور داشتند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->