وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک
سرخط خبرها

چالشی جدید به نام ساروی در مسابقات جهانی کشتی

  • کد خبر: ۸۱۸۰۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
چالشی جدید به نام ساروی در مسابقات جهانی کشتی
اتحادیه جهانی کشتی از مدال‌آور المپیک ایران به عنوان چالش جدید ورزشکار روسی برای کسب مدال طلا خبر داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه تحلیل اوزان شرکت کننده در مسابقات جهانی نروژ به بررسی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی پرداخت.


اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص نوشت: موسی اولوف روسی به دلیل قهرمانی در المپیک توکیو هنوز در حال دریافت هدایا و جوایز است اما این فرنگی‌کار روسیه در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی اسلو در وزن ۹۷ کیلوگرم و کسب عنوان قهرمانی است.


اتومبیل، خانه، جوایز نقدی و افتخار ملی به این کشتی گیر روسی اهدا شد و حالا اگر او بتواند در مسابقات جهانی اسلو برنده شود، می تواند انتظار بیشتری داشته باشد.


در طول ۴ سال گذشته، اولوف پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با شکست دادن آرتور الکسانیان قهرمان وقت جهان از ارمنستان، خود را به عنوان کشتی‌گیر برتر جهان معرفی کرد.


پس از پیروزی‌های بیشتر اولوف در جام جهانی ۲۰۲۰ و همین طور المپیک توکیو، در رقابت با الکسانیان، او بیشترین موفقیت را داشت. این ۲ کشتی‌گیر در فینال المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که در آن اولوف با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید تا رکورد رودرروی او مقابل الکسانیان به ۴ برد مقابل یک پیروزی برسد.


اما چالشی غیرمنتظره می‌تواند از سوی محمدهای ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو مطرح شود. این دو در دو سوی جدول المپیک توکیو بودند. ساروی در نیمه نهایی المپیک با نتیجه ۴ بر یک در مصاف با الکسانیان مغلوب شد.


ساروی نخستین حضور خود را در مسابقات قهرمانی جهان در اسلو خواهد داشت. قهرمان سابق نوجوانان جهان می‌تواند اولوف را در جستجوی طلای سوم جهان به چالش بکشد.


کشتی بدون توقف ساروی استقامت اولوف را روی تشک آزمایش می‌کند این در حالیست که ایرانیان اگر بخواهند قهرمان المپیک را ناراحت کنند باید روی دفاع خود کار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->