هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

شارژدهی شگفت‌انگیز باتری خانواده آیفون ‍۱۳ + فیلم

  • کد خبر: ۸۱۸۲۰
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
شارژدهی شگفت‌انگیز باتری خانواده آیفون ‍۱۳ + فیلم
اپل هنگام معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از افزایش شارژدهی آن‌ها نسبت به نسل قبلی خبر داد. حالا ویدیویی از شارژدهی باتری خانواده آیفون ۱۳ منتشر شده که ادعای کوپرتینویی‌ها را تایید می‌کند و آیفون ۱۳ پرو مکس در استفاده مداوم نزدیک به ۱۰ ساعت دوام می‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یک یوتیوبر به نام «Arun Maini» ویدیوی تست شارژدهی باتری آیفون‌های جدید را منتشر کرده و آن‌ها را با نسل‌های قبلی هم مقایسه کرده. به گفته این فرد، سلامت باتری تمام آیفون‌ها برابر ۱۰۰ درصد بوده و همچنین با میزان روشنایی و نحوه استفاده یکسان روبه‌رو هستیم.

اینجا ببینید:

اگرچه با یک تست علمی روبه‌رو نیستیم و احتمالا نمی‌تواند بطور کامل و دقیق نشان‌دهنده استفاده از آیفون‌ها در دنیای واقعی باشد، اما دید مناسبی از شارژدهی جدیدترین آیفون‌های اپل به ما می‌دهد.

برنده بزرگ این تست، گوشی غول پیکر آیفون ۱۳ پرو مکس است که در استفاده مداوم ۹ ساعت و ۵۲ دقیقه دوام می‌آورد. به گفته Maini، با بیشترین شارژدهی در دنیای آیفون روبه‌رو هستیم.

شارژدهی باتری خانواده آیفون ۱۳ طبق تست انجام شده به شرح زیر است:

آیفون ۱۳ پرو مکس: ۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

آیفون ۱۳ پرو: ۸ ساعت و ۱۷ دقیقه

آیفون ۱۳: ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

آیفون ۱۳ مینی: ۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

آیفون ۱۲: ۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

آیفون ۱۱: ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

آیفون SE مدل ۲۰۲۰: ۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

تمام آیفون‌های جدید نسبت به نسل قبلی‌شان به باتری بزرگتری مجهز شده‌اند و همچنین از تراشه کم‌مصرف‌تر A15 Bionic هم بهره می‌برند. علاوه بر این، مدل‌های پرو به نمایشگر پروموشن مجهز شده‌اند که رفرش ریت را بطور پویا تغییر می‌دهد و برای اینکه مصرف انرژی بهینه باشد، با رفرش ریت ۱۰ هرتز هم روبه‌رو می‌شویم.

این گوشی‌های هوشمند از دیروز در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند، هرچند کاربران دیرتر از انتظار به برخی مدل‌ها مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در تعدادی از بازارها دسترسی پیدا می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->