نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بهمنِ شیمیدر در روز دوم لیگ برتر بسکتبال زنان| پیروزی های یک امتیازی!

  • کد خبر: ۸۱۸۵۵
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
بهمنِ شیمیدر در روز دوم لیگ برتر بسکتبال زنان| پیروزی های یک امتیازی!
در روز دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان برعکس روز دوم شاهد بازی های حساس و پایاپایی بودیم که به غیر شیمیدر، دو تیم شهرداری گرگان و آکادمی ای زی با یک اختلاف امتیاز توانستند از سد رقبای خود بگذرند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،  آخرین دیدار روز دوم سوپرلیگ بسکتبال بانوان از گروه الف بین شیمیدر قم و گروه بهمن در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و تیم شیمیدرقم ۷۶ - ۵۶ گروه بهمن قهرمان دو ساله سوپرلیگ بانوان را شکست داد و در واقع بهمنِ شیمیدری ها بر سر دختران نازی طائرپور نازل شد.

کوارتر اول؛ کهکشانی‌ها!
تینا عیسائیان سبد اول را گرفت و خودش با پرتاب ۳ امتیازی حساب را ۵ بر صفر کرد. خداوردیان امتیاز بعدی شیمیدرقم را گرفت. پس از فائزه شهریاری، دلارام وکیلی یک پرتاب آزاد موفق داشت تا سبد اول بهمن تک‌امتیازی شود. اسماعیل‌زاده ستاره بعدی کهکشانی هاست که به امتیاز رسید. آنا بهشتیان برنده در جنگ نابرابر بازیکنان زیر سبد بود. در این بازی غیبت امیدیان و زهرا عدالت‌کار تاثیر خود را نشان داد و شیمیدر بازی را به زیر حلقه برد. یاسمن محمدی بهمن را به ۵ رساند، اما آنطرف ۳ امتیازی عبدالوند اختلاف را به ۱۰ افزایش داد. دو پرتاب آزاد خداوردیان را وکیلی جواب داد. عیسائیان ۳ امتیازی دومش را هم زد و در ثانیه‌های پایانی کوارتر اول، امتیازات او در همین وقت دورقمی شد. یک پرتاب آزاد وکیلی هم امتیازات تیم بهمن را به ۱۰ رساند! ۲۸ - ۱۰ پایان وقت نخست.

کوارتر دوم؛ بازگشت کیمیا
کیمیا یزدیان تهرانی با بهبود مصدومیتش به میدان آمد تا نتیجه ۳۰ - ۱۰ و سه برابر شود. عیسائیان همچنان در امتیازگیری موفق بود و بهشتیان یک تنه مبارزه می‌کرد. آیدا گل‌محمدی هم نام خود را به امتیازآوران شیمیدر ضمیمه کرد. روژانو محمودی نخستین ۳ امتیازی بهمن را زد و بهشتیان اختلاف را کمتر کرد، ولی وانه خچومیان اختلاف را دوباره به ۲۰ رساند. سبد بعدی گل‌محمدی را بهشتیان با دو‌پرتاب آزاد پاسخ داد. بعد از آن بهمن پایاپای جنگید. یاسمن دست بردار نبود تا بهمن ۱۶ - ۱۵ در کوارتر دوم برنده شد، اما این شیمیدر است که ۴۳ - ۲۶ برنده به رختکن رفت.

کوارتر سوم؛ طلوع حشمتی
شیمیدر بازهم امتیاز اول را گرفت، اما ریحانه حشمتی، ستاره جوان بهمن سرانجام دستش به سبد حریف رسید. ۳ امتیازی بهشتیان اختلاف را به ۱۲ کاهش داد! حشمتی بازهم سبد می‌گیرد، اما ۵ امتیاز پیاپی از خداوردیان و اسکندری اختلاف را دوباره زیاد کرد. ۳ امتیازی یاسمن محمدی مرهمی بر زخم‌های بهمن بود، اما شیمیدر ۶۸ - ۴۴ پیش افتاد.

کوارتر چهارم؛ درخشش تقی‌زاده
۴ امتیاز پیاپی مهسا تقی‌زاده آغازگر بازی در وقت پایانی بود. ۳ امتیازی بهشتیان بازی خوب او را کامل کرد. وکیلی هم برای بهمن امتیاز گرفت، اما فاصله آنقدر زیاد بود که دردی دوا نکرد. تقی‌زاده نشان داد در پرتاب‌های پیرامونی هم بازیکن قابلی است. آخرین سبد بازی تک پرتاب آزاد گل‌محمدی بود تا شیمیدر ۷۶ - ۵۶ بهمن را شکست دهد.
آناهیس خداوردیان با ۱۶ امتیاز ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ چهره برتر میدان شد.
در گروه بهمن، اما آنا بهشتیان با ۲۱ امتیاز و ۸ ریباند جنگ جانانه‌ای با شیمیدری‌ها داشت و بهترین بازیکن تیمش شد.

پیروزی شهرداری گرگان با یک اختلاف امتیاز
اما در دیگر دیدار‌ها در گروه الف، شهرداری گرگان و امرتات مقابل هم قرار گرفتند. در لحظات پایانی امرتات اختلاف را کاست و درخشش مریم شیرازی در امرتات به خوبی نمایان بود. هیجان بازی به حدی بالا بود که بازیکنی مثل پریسا کرمی تخلف دبل داد! یک خطای غیر ورزشی، اما کافی بود تا خود کرمی امتیاز مهمی بگیرد. او و غزلم لکی دو امتیاز دیگر از چهار پرتاب خود گرفتند. در فاصله ۷ ثانیه به پایان بازی سروناز احمدی پرتاب ۳ امتیازی مهمی زد تا اختلاف به حداقل برسد. در فاصله باقیمانده و در حالی که به نظر می‌رسید امرتاتی‌ها با خطا زمان مالکیت را می‌گیرند، این اتفاق نیفتاد تا شهرداری ۶۹ - ۶۸ برنده شود.
غزل ملکی با ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و چهره برتر شد. مریم شیرازی با ۲۲ امتیاز امتیازآورتربن بازیکن بود و زهرا منافی با ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۱۸ روز خوبی داشت.

پیروزی میلیمتری ای زی بسکتبال‌
در دیگر دیدار روز دوم تیم بسکتبال آکادمی ایزی بسکتبال ۶۹ - ۶۸ برابر سپهرداد تهران به برتری رسید تا نخستین برد فصل خود را جشن بگیرد.
اوج حساسیت این دیدار در ثانیه‌های پایانی بود که ای‌زی بسکتبال ۶۹ - ۶۱ پیش افتاده بود، اما سپهرداد بی محابا یورش آورد. ۲ پرتاب آزاد سارا الهیار اختلاف را کمتر کرد و لحظاتی بعد او سه پرتاب آزاد دیگر به دست آورد و دو پرتاب دیگر را هم گل کرد.
پس از دو تایم اوت، در بدترین موقع ای‌زی بسکتبال ترن‌اوور داد تا مریم محمد بیگی این بار با پرتابی ۳ امتیازی اختلاف را به حداقل برساند، اما دیگر زمانی برای شاگردان پوران عباسی نمانده بود و زهرا اسلام زاده و تیمش به نخستین پیروزی فصل خود دست یافتند.
فرناز خدامرادی فوروارد قدرتی ای‌زی بسکتبال با ۲۴ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس گل کارایی ۳۰ داشت و چهره برجسته میدان شناخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->