حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

والیبال ساحلی در کنار رود پارک مشهد

  • کد خبر: ۸۱۹۳۲
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
والیبال ساحلی در کنار رود پارک مشهد
رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی رده‌های سنی کشور از ۱۷‌مهر در مشهد برگزار می‌شود.

بهنام اخوت‌ | شهرآرانیوز؛ مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی رده‌های سنی مختلف کشور از ۱۷‌مهر به میزبانی مشهد آغاز می‌شود. این میزبانی درحالی به مشهد داده شده که چند‌صباحی است کمیته والیبال ساحلی استان در‌پی ساخت و فراهم‌آوردن شرایط بهره‌برداری از ۲ زمین والیبال‌ساحلی در مشهد است؛ اتفاقی که سرانجام هفته گذشته رقم خورد و پس از بازدید توفیق کابلی، سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، از امکانات و زیرساخت‌های شهر مشهد، این شهر برای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی رده‌های سنی مختلف کشور انتخاب شد. بدین‌ترتیب این رقابت‌ها از ۱۷‌مهر تا پنجم آبان در ۵ رده سنی پیگیری خواهد شد و تیم‌های داوطلب شرکت در این مسابقات باید با مراجعه به نشانی Portal.Volleyball.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کابلی: مشهد شرایط مناسبی برای این میزبانی داشت

رئیس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال، ضمن تأیید کیفیت مجموعه ساحلی مشهد بیان کرد: شهر مشهد مقدس پس از چند سال و برای اولین‌بار توانسته است امکانات مورد‌نیاز برای برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور را در سطح استاندارد و خوبی برای این مسابقات فراهم و ۲ زمین مناسب برای این رویداد‌ها آماده‌سازی کند.

توفیق کابلی افزود: ۲ زمین والیبال‌ساحلی مجزا و با رعایت ابعاد و امکانات کاملا استاندارد در یکی از پارک‌های بزرگ مشهد در نظر گرفته شده که با‌وجود یک رودخانه بزرگ مصنوعی در هم‌جواری این مجموعه ساحلی شرایط مناسبی برای میزبانی از تیم‌های سراسر کشور فراهم شده است. وی اذعان کرد: با درخواست مشهد برای میزبانی از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی در ۲ بخش آقایان و بانوان موافقت می‌شود و امیدواریم این مسابقات که برای اولین‌بار در این شهر برگزار می‌شود، به توسعه والیبال ساحلی در این شهر بینجامد.

قوچان‌نژاد: میزبانی شایسته نیازمند همراهی مدیریت شهری است

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف والیبال ساحلی مهم‌ترین مسابقات این رشته بوده، چراکه علاوه بر پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی، تنها‌میدان رقابت همه کشور به‌ویژه استان‌های مدعی برای کسب جایگاه و پیراهن تیم ملی است، پس همه استان‌ها با تمام قوا به میدان خواهند آمد و میزبانی این مسابقات نیز کمک شایانی به استان میزبان خواهد بود. جبار قوچان‌نژاد افزود: از‌آنجا‌که استان میزبان سهمیه بیشتری برای حضور در رقابت‌ها داشته و شرایط مناسب‌تری نسبت به حریفان دارد، امید داریم برای اولین تجربه بهترین نمایش را از خود به جا بگذاریم.

وی تصریح کرد: این میزبانی مقدمه‌ای برای ورود ما به این رشته ورزشی بوده که اتفاقا از بالاترین سطوح ملی شروع شده است و ما درصورت موفقیت در آن می‌توانیم به عرصه‌های بین‌المللی نیز فکر کنیم، درنتیجه موفقیت در برگزاری این رویداد‌ها برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌همین‌دلیل برای یک میزبانی شایسته در مشهد مقدس به حمایت و همراهی همه دستگاه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری نیاز داریم تا این شهر را آن‌چنان‌که شایسته نام و شعار مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت است، به همه کشور نشان دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->