سرمایه‌گذاری در عرصه‌های نوین اقتصادی جایگزین تجاری‌سازی در مشهد شود

  • کد خبر: ۸۲۰۲۷
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
سرمایه‌گذاری در عرصه‌های نوین اقتصادی جایگزین تجاری‌سازی در مشهد شود
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهدمقدس گفت: نگاه صرفا معطوف به ساخت مجتمع‌های تجاری باید تغییر یابد و به سمت عرصه‌های نوین تجاری و اقتصادی که تاکنون در شهر نداشته‌ایم، گام برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌‎گذاری و مشارکت‌‎های شورای شهر مشهدمقدس، مجید دبیریان با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری در این دوره درصدد این است که مشهدمقدس را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل کند، گفت: تحقق این مهم چندین شاخصه و اولویت دارد که در دستورکار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم برداشتن موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در گام اول، اظهارکرد: این موانع سبب شده که سرمایه در مشهد جذابیتی نداشته باشد.

دبیریان افزود: بخشی از این موانع، فرایندهای اداری تعریف شده پیش پای سرمایه‌گذاران بوده که آنها را گرفتار می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌‎گذاری و مشارکت‌‎های شورای شهر مشهدمقدس بخش دیگری از مشکلات سرمایه‌گذاران را انتظارات و بازدهی پروژه‌ها دانست که برای آنها تعیین می‌شود.

دبیریان با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار را باید در کنار خود بدانیم، گفت: سرمایه‌گذاری موجب می‌شود که چرخ اقتصادی شهر بچرخد و در تمامی حوزه‌ها شهری زنده و پویا داشته باشیم؛ پس قطعا باید نگاه را تغییر دهیم و این مهم را با اصلاح فرآیندها دنبال می‌کنیم.

وی از پیگیری کمیسیون اقتصادی شورای شهر برای تعریف بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری خبرداد و تصریح کرد: از شهردار نیز خواسته‌ایم که این بسته‌ و جذابیت‌های آن را در سریعترین زمان ممکن به مردم و سرمایه‌گذاران معرفی نمایند.

دبیریان با بیان اینکه ششم نگاه متفاوتی در حوزه سرمایه‌گذاری باید داشته باشیم، گفت: نگاه صرفا معطوف به ساخت مجتمع‌های تجاری باید تغییر یابد و به سمت عرصه‌های نوین تجاری و اقتصادی که تاکنون در شهر نداشته‌ایم، گام برداشت.

وی افزود: هر سرمایه‌گذاری که در این عرصه‌ها گام بردارد، بی‌شک مورد حمایت ویژه مدیریت شهری است تا سرمایه‌گذار بازدهی اقتصادی بیشتری را شاهد باشد و شهر و شهروندان نیز از منافع سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->