علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

هنوز دستورالعملی برای بازگشایی مهدکودک‌ها در خراسان رضوی ابلاغ نشده است

  • کد خبر: ۸۲۱۳۱
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
هنوز دستورالعملی برای بازگشایی مهدکودک‌ها در خراسان رضوی ابلاغ نشده است
مدیر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی مهدکودک‌ها در مشهد و خراسان رضوی در وضعیت کرونایی ابلاغ نشده است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، با گذشت ۵روز از مهرماه و آغاز سال تحصیلی سازوکار و نحوه بازگشایی مدارس تا حدودی مشخص شده اما فعالیت مهدکودک‌ها در شرایط کرونایی و تحت‌تأثیر واکسیناسیون همه سنین هنوز به‌طور کامل مشخص نشده است

روز گذشته رئیس سازمان تعلیم و تربیت گفته بود: از ۶مهر مهدکودک‌های می‌توانند فعالیت کنند و این فعالیت منوط به این است که شهر و استان مدنظر در وضعیت قرمز کرونایی نباشد.

باتوجه‌به اینکه مشهد در وضعیت زرد قرار گرفته است، امکان فعالیت مهدکودک‌ها در مشهد هست، اما به گفته مدیر کل اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی: هنوز دستورالعملی برای فعالیت مهدکودک‌ها در مشهد و‌ استان ابلاغ نشده است و ما منتظر ابلاغیه کشوری هستیم.

قاسمعلی خدابنده در باره تمهیدات در نظر گرفته شده در مهدکودک‌ها و‌ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در صورت بازگشایی گفت: نکاتی را که باید در شرایط کرونا در این اماکن رعایت شود، به مؤسسان اعلام کردیم، اما سازوکار نحوه فعایت مهدکودک‌ها در استان باز هم منوط به ابلاغ دستورالعمل مشخص برای شروع به فعالیت آن‌هاست. باید دید توافقات با ستاد ملی کرونا بر سر این موضوع به چه شکل خواهد بود. هنوز تا این لحظه هیچ ابلاغیه‌ای برای فعالیت اعلام نشده است.

وی درباره میزان شهریه مهد های کودک در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: شهریه مصوب به مهد‌ها ابلاغ شده و بر اساس نرخ تعیین شده سازمان مدارس غیردولتی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->