گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد
سرخط خبرها

هدف طباطبایی از برگزاری نشست با روسای هیات‌های بسکتبال چیست؟ | ۳ ماه به پایان ریاست و هم اندیشی!

  • کد خبر: ۸۲۱۶۱
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
هدف طباطبایی از برگزاری نشست با روسای هیات‌های بسکتبال چیست؟ | ۳ ماه به پایان ریاست و هم اندیشی!
رئیس فدراسیون بسکتبال باید حداقل سال پیش از روسای هیات‌ها برای هم اندیشی دعوت می‌کرد و به دنبال حل مشکلات آن‌ها بود نه امروز که چیزی به پایان دوره ریاستش باقی نمانده است!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، مسئولان فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفته اند در روز‌های پایانی ریاست خود جلسه هم اندیشی با روسای هیات‌ها برگزار کنند! در حالی رامین احمدی طباطبایی از روسای هیات‌ها دعوت کرده که فردا (چهارشنبه ۷ مهرماه) در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک میزبان آن‌ها باشد که تنها سه ماه به پایان ریاست او باقی است و معلوم نیست در این جلسه به دنبال چه هم اندیشی با هیات هاست؟
در واقع سوال اصلی این است که هدف طباطبایی از برگزاری نشست با روسای هیات‌ها چیست؟ چرا سال گذشته چنین جلسه‌ای برگزار نشده است؟ از آخرین دیدار رئیس فدراسیون با روسای هیات ها حدود دو سال و نیم می‌گذرد و آیا نباید طباطبایی زودتر از این‌ها به فکر هم اندیشی با هیات‌ها می‌افتاد؟
این روز‌ها فعالیت طباطبایی برای جلب رضایت مخالفان و معترضان به مدیریتش زیاد شده و نه تنها هیات‌ها بلکه شنیده می‌شود از داوران معترض هم دعوت شده تا در جلسه‌ای خصوصی به بیان مشکلات شان بپردازند تا فدراسیون نشین‌ها به دنبال راه چاره باشند!
به نظر می‌رسد این اقدام‌های رئیس فدراسیون همچون تغییر کادر فنی تیم ملی نوش دارو پس از مرگ سهراب باشد! اینکه طباطبایی الان به تکاپو افتاده و به دنبال برگزاری نشست با اقشار مختلف جامعه بسکتبال است نشان از این دارد که رئیس فقط زمان انتخابات یاد آن‌ها می‌افتد و دنبال جلب رضایت بقیه است تا در انتخابات پیش رو باز هم بر صندلی ریاست بنشیند.
به طباطبایی و بقیه کسانی که به دنبال رای جمع کردن هستند نمی‌شود زیاد خرده گرفت، اما باید از روسای هیات‌ها توقع داشت که با چشم باز و گوش شنوا رای دهند. نباید کورکورانه گول وعده و وعید‌های کاندیدا‌ها را بخورند و به دنبال عملکرد این افراد نباشند.
اینکه فدراسیون طباطبایی در این ۴ سال برای هیات‌های بسکتبال چه کرده است؟ تا چه اندازه توانسته چراغ بسکتبال را در شهر‌های مختلف روشن نگه دارد و چقدر برایش مشکلات هیات‌ها مهم بوده... امروز بحث اصلی است. اگر هیات‌ها از عملکرد فدراسیون رضایت دارند و معتقدند حد و اندازه‌های آن‌ها این است و توانسته اند با این مدیریت به آنچه که لایق بسکتبال استان شان بوده برسند که هیچ، اما اگر غیر از این است و در این سال‌ها اقدامی اساسی از سوی فدراسیون صورت نگرفته و مشکلات همچون ۴ سال پیش بر جای خود باقی است، روسای هیات‌ها باید در انتخاب خود بیشتر از گذشته وسواس به خرج دهند.
امروز حق جامعه بسکتبال بر گردن روسای هیات هاست چرا که در انتخاب سرنوشت ۴ سال آینده آن‌ها تاثیر مستقیم دارند. اگر آن‌ها انتخاب درستی نداشته باشند کل جامعه برای یک دوره دیگر ضربه خواهد خورد و اوضاع بدتر از امروز خواهد شد. اما اگر درست تصمیم بگیرند شاید بتوان این ویرانه را به آبادی نزدیک کرد.
هنوز مشخص نیست چه کسانی قصد دارند کاندیدا شوند و چه کسانی صلاحیت حضور در انتخابات را دارند، اما ۱۸ مهرماه بالاخره مشخص خواهد شد که انتخابات بسکتبال این دوره چند مرده حلاج است.
خلاصه آنکه طباطبایی دو سال پیش باید از روسای هیات‌ها برای هم اندیشی دعوت می‌کرد و به دنبال حل مشکلات آن‌ها بود نه امروز که چیزی به پایان دوره ریاستش باقی نمانده است! در این ۳ ماه او برای هیات‌ها چه می‌تواند بکند؟ یادش بخیر ۴ سال پیش همین زمان‌ها شایعه شده بود طباطبایی با روسای هیات‌ها در برج میلاد دیدار کرده و داستان شام آن‌ها هم نقل محافل شده بود. حالا امروز بعد از گذشت ۴ سال این بار کاندیدای آن زمان و رئیس حال حاضر در آکادمی ملی المپیک قصد پذیرایی از کسانی را دارد که رای آن‌ها در انتخابات پیش رو بسیار مهم است.
امیدواریم کسانی که حق رای در انتخابات دارند بدانند که چه وظیفه سنگینی بر دوش آنهاست و به سرنوشت کل جامعه بسکتبال فکر کنند و به دنبال منفعت طلبی نباشند وگرنه اوضاع بسکتبال همین آش است و همین کاسه!

 

هدف طباطبایی از برگزاری نشست با روسای هیات‌های بسکتبال چیست؟ | ۳ ماه به پایان ریاست و هم اندیشی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->