نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

خیز طارمی برای حضور در مراسم برترین‌های فوتبال جهان

  • کد خبر: ۸۲۴۴۰
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
خیز طارمی برای حضور در مراسم برترین‌های فوتبال جهان
ستاره فوتبال ایران امیدوار است در مراسم بهترین‌های فوتبال که از سوی فیفا برگزار می‌شود شرکت کند. طارمی در هفته‌های اخیر گل‌های مهمی وارد دروازه ژیل ویسنته و لیورپول کرده و پیش تر نیز دروازه چلسی را گشوده بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درخشش مهدی طارمی در ترکیب تیم پورتو همچنان ادامه دارد واین مهاجم به رغم آنکه تیمش در بازی با لیورپول شکست تلخی را تجربه کرد، اما توانست دروازه این تیم انگلیسی را باز کند. طارمی پیش‌تر نیز درلیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود دروازه تیم چلسی را هم با یک ضربه قیچی برگردان باز کند. طارمی به گروه سخت تیمش در لیگ قهرمانان اروپا اشاره دارد: «شاید این گروه خوبی برای ما ایرانی‌ها باشد، ولی باید قبول کنیم گروه سختی برای تیم ما است. وقتی با مربی تیممان صحبت کردیم گفتیم مهم نیست با چه تیم‌هایی بازی داریم، چون می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم. خوشحال بودیم، چون قرار بود خودمان را ثابت کنیم.»

وی در خصوص شکست سنیگن با ۵ گل مقابل لیورپول گفت: «در بازی بدی که انجام دادیم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. گل‌های بچه گانه‌ای در این دیدار خوردیم. البته خدا را شکر که توانستم گل بزنم و دل مردم شاد شد، ولی واقعا بازی بدی انجام دادیم.»

مهاجم تیم پورتو در خصوص اینکه در ۶ بازی اخیر تیمش به صورت ثابت بازی می‌کند، این توضیح را داد: «شرایط من خیلی بهتر از قبل شده و از نیم فصل دوم پارسال ثباتی در حضورم در ترکیب ایجاد شد. از ابتدای این فصل توانستم در همه بازی‌ها بازی کنم و بتوانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم. دوست دارم هم برای پورتو و هم برای شادی مردم بیشتر گل بزنم.»

چرا مهدی این اندازه خونسرد است؟ او به این سوال پاسخ می‌دهد: «همه کسانی که فوتبال را پیگیری می‌کنند متوجه خونسردی من هستند، ولی در پرتغال برخی بازی‌ها استرس خودش را دارد. البته در بازی‌های لیگ اعتماد به نفس گرفتم و استرس ندارم. در آن بازی (ژیل ویسنته) دیدم که دروازه بان بیرون آمده بود و ضربه ام خوب گرفت. قبلا هم شانسم را امتحان کرده بودم، ولی گل نشده بود.»

وی در خصوص اینکه ضربات قیچی برگردان به چلسی و گل از میانه زمین چه واکنش‌هایی داشته گفت: «این گل هم در پرتغال و هم در ایران بازتاب زیادی داشت. حتی از گل من که می‌توانست جایزه پوشکاش بگیرد یاد شد. زیاد به حواشی بعد و قبل از گل توجهی ندارم، ولی همین که مردم کشورم از گلزنی ام شاد می‌شوند باعث من باعث غرور است.»

 مهاجم تیم پورتو در خصوص اینکه چقدر امیدوار است در مراسم پیش روی بهترین‌های فیفا (THE BEST)  که ممکن است لیونل مسی در آن جایزه بگیرد حضور داشته باش، این پاسخ را داده است: «نمی‌دانم قبلا این را گفته ام یا نه، ولی چند سالی است که به این فکر هستم که یک روز در  مراسمی که جایزه‌هایی  به بازیکنان تعلق می‌گیرد حضور داشته باشم. نمی‌دانم برای چه موضوعی، اما شاید گلی که زدم کاندید جایزه گل پوشکاش باشد. با محبتی که مردم همیشه داشتند امیدوارم گل من باز هم رای بیاورد و در مراسم حضور داشته باشم. مطمئن هستم اگر امسال نشود به یک نحوی من در مراسم بهترین‌های دنیا حضور خواهم داشت. همین که با حضورم در این مراسم مردم خوشحال شوند برایم با ارزش است. ارزش آن جایزه چیزی نیست که به آن فکر کنم، ولی اسم ایران و مردم برایم جذاب‌تر خواهد شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->